Fijn om te zien dat je je weer stevig vast blijft bijten in de waarschijnlijk foute tunnel, maar toch niet halsoverkop naar de exit gaat. Ik heb dit ook al samen met jou meegemaakt Hopelijk volgend jaar nog eens=;
Vorig jaar klopte het hardnekkig getunnel van mij dan weer wel.
Ja, ik houd er echt wel rekening mee dat het Jurre is (in tegenstelling tot het jaar waarin we volgens mij samen gezellig fout aan het tunnelen waren, maar misschien was het ook ontkenning vanuit mijn kant, ik wilde het niet zien
). Als Jurre de mol blijkt, dan vind ik het ook niet erg om in een verkeerde tunnel te zitten. Hooguit zal ik spijt krijgen van het feit dat ik toch niet ben overgestapt na het zien van afl. 8.
Maar Daniël vond ik na afl. 4 zo ontzettend de mol (en Jurre daar juist weer minder verdacht). Dat blijft gewoon hangen, ondanks dat ik echt wel antimol-dingen zie bij Daniël (natuurlijk ook molse zaken, anders had ik hem weggestreept). Dus ik zit hier wel met twijfels, maar blijf toch hardnekkig tunnelen.
Voor mij staat in ieder geval al een tijdje vast dat Daniël of Jurre de mol moet zijn (de een is mol, de ander winnaar); ik blijf dan toch hier gezellig hangen. Feestje wordt het als het Daniël de mol is. (en dan trouwens alle eer naar de mensen die hem vroeg in de smiezen hadden, ik had Daniël afgestreept na afl. 1
, nu dus hoofdverdachte, haha )
Als Ranomi de mol blijkt te zijn, dan snap ik er echt helemaal niks meer van. Dan is er teveel weggelaten in de montage.
We worden het vast wel weer eens, erg veel zin in De Mol!