Deze tunnel stort niet in, desnoods ga ik hem stutten.
Maar nee, ik sla niet steil achterover als het Jurre is. Wel als het Ranomi blijkt te zijn trouwens.
Maar goed: als Jurre het is, dan zit de overgrote meerderheid hier (en op alle andere mol-fora ook volgens mij) al heel snel op het juiste spoor. Dat blijf ik raar vinden (dat zegt misschien weinig, want ik volg niet altijd de meerderheid en zit er daardoor ook weleens naast). Dus misschien toch nog een twist.
Heerlijk dit! Ik ben ook zo'n fanatieke tunnellaar. Kijk al jaren, ook meerdere keren vanaf snel de juiste mol, ook een aantal keren faliekant de mist in gegaan. En ik ben ook niet vies van een minderheidstunnel. Ik help je zo nodig stutten hier, maar ik zeg het je... is niet nodig! Hoe sterk de Jurre tunnellaars (en zeker Belgian Mol, respect voor de volharding hier in dit draadje
) ook tegenargumenten op proberen te werpen en zeker zijn van hun eigen tunnel, ik blijf vertrouwen op mijn eigen visie en voor Daniël gaan. 120%.
Het argument 'de meerderheid van de ervaren molloten wijst Jurre aan, dus dat moet hem echt wel zijn' vind ik niet sterk genoeg. Ik heb vanavond dit hele topic teruggelezen en naast mijn aantekeningen gelegd (ja, ik houd ook een fanatiek molboekje bij
).
Wat ik hier nog niet teruglees volgens mij (mocht het wel zo zijn, excuus): Daniël heeft als favoriete seizoenen 11 en 18. Nu zijn er in aflevering 1 testvragen in beeld geweest, vraag 11 en 18. En volgens mij vorige week twee kamernummers, ook 11 en 18. Toeval?
Wat hier ook nog niet staat als ik goed heb opgelet: ik verwacht dat we zaterdag gaan zien dat de man in de hoodie bij de open haard in het afvallershotel waar Sarah gebeld werd, Daniël blijkt te zijn. De zwarte (hackers) hoodie zien we sowieso veel terug.
Aflevering 7: ze bellen nummer 081 850 88 83 - 081+ 850 + 88 + 83 = 1102, 11 februari is Daniël jarig. Hij draagt die aflevering bij de analoge test een Harlem cap, bij de bekendmaking van de kandidaten zat hij in Haarlem.
Ik tel de uren af tot de ontknoping morgen. Als dit de verkeerde tunnel blijkt, complimenten naar de mensen in de juiste tunnel, desondanks heb ik ontzettend genoten van weer een mooi seizoen met verrassende elementen en plottwist. Als het de juiste tunnel is, dan ben ik helemaal enthousiast.
Wij zijn klaar voor de finale, eergisteren kreeg ik van mijn jongste zoon een zelfgemaakte houten mol joker (op zijn school hebben ze apparatuur om prints te branden in hout). Inmiddels heb ik ook mol-onderzetters. Deze molloot is blij
.