Mijn Nabil nooduitgang-Jurre tunnel
Ook bij Jurre zie ik net als bij mijn andere hoofdverdachte een bepaald patroon. Steeds aanwezig of betrokken op cruciale punten als geld niet in de pot komt en steeds ook in overleg met anderen/zodat hij het op de groep kan afschuiven.
1.1
- Ontsnapt snel met Sarah, komt op de locatie verdient wat geld (en vertrouwen), maar de communicatie met andere teams is doorgesneden, minder kans op veel geld
1.2
- Wordt gesnapt door het jurylid, geen geld in de pot.
2.1
- Is heel fanatiek, eerst als kip zonder kop op zoek naar de missende brancard. Ook hier geldt: wat is de strategie van de mol? Zo snel mogelijk 1.500 of meer, of zo laag mogelijk bedrag verdienen?
2.2
- Staat in het centrum van de opdracht met maken van (slechte) foto's terwijl iedereen meekijkt en hij dat dus ook op de rest van de groep kan afschuiven.
3.1
- Zie hier weinig verdachts, doet ook niet echt actief mee in de discussie over 7 knoppen
3.2
- Speelt samen met Annick het meeste niet-verdiende geld bij elkaar door de verzonnen betekenissen van Afrikaanse woorden.
3.3
- Is betrokken bij geen 2.000 verdienen in ruil voor de 3 jokers
4.1
- Gaat als derde het doolhof in, prima ook voor een mol de eerste 3. Wordt gepakt met 450 euro aan pakbonnen van Nabil.
4.2
- Spoort net als Nabil de groep aan boven te komen. Maakt de enveloppe open, dag 3.000 euro
4.3
- Heeft een lagere koffer, is niet heel erg sturend of op de voorgrond.