In seizoen 6 (2006) was het snel duidelijk dat Milouska de mol was - reden waarom vele molloten teleurgesteld waren omdat het te gemakkelijk was - maar zij werd merkwaardig nauwelijks verdacht door de andere kandidaten. Achteraf werd ze als één van de beste mollen bestempeld. Misschien is dat met Jurre ook het geval.
Dat seizoen vond ik echt niet leuk. Maar dat kwam omdat het er echt zoooo dik bovenop lag met alles. En ik haar ook totaal niet likeable over vond komen doordat ze juist expres beetje irritant deed denk ik.
Dat heb ik met Jurre dus totaal niet.
We hebben het nu met vele ontdekt rond afl 4/5 door dat andere verdachten afvielen en dan ga je ook steeds meer op Jurre letten en denk je ja! En dan wordt het elke week weer meer bevestigd.
Maar ik had bij afl 1/2 niet zo iets van ow Jurre zal het wel zijn 100%. En dat had ik bij andere seizoenen wel. O.a bij die van Miljouska.
Everon was vorig jaar ook al vrij snel best verdacht bij vele en die wordt ook geroemd als beste mol ever door zijn in your face acties.
Ik denk dat het niet uitmaakt hoe snel we als kijker iemand denken te weten maar meer door de acties die hij heeft gedaan. En iets zegt me dat Jurre ook echt veel risicootjes heeft genomen. Want als hij het is dan heeft ie gewoon gemold en het nog 10x bij de kandidaten onder hun neus gehouden om het te dubbelchecken. Dus ik denk dat hij het zeker wel goed heeft gedaan als hij zo lang toch niet door de kandidaten echt heel erg verdacht wordt.