Ik verdacht eerst Nabil wel een beetje, maar na jouw berichten eigenlijk steeds minder. Ik lees heel veel aannames, die niet echt ergens op gebaseerd zijn. En de hints zijn echt lastig uit te leggen in de finale. Ik denk dat Nabil toch echt een kandidaat is…
Ben het met je eens dat veel op aannames berust, komt door de tunnel waar ik in zit. Blijft altijd mogelijk dat hij als mol wil overkomen, maar ik denk dat het de mol is.
Vaak accentueert Nabil woorden met opzet, daardoor ga ik zoeken.
Kan natuurlijk toeval zijn:
- ‘Out of the box’ denken, ik denk dat de box geel is, terwijl hij in een blauwe box zit
- Blauwe doek is een belangrijk detail / gele postbus moet er nog bij
- Zegt echt ‘Postbax’ en Dennis Bax zingt Para papa Zuid-Afrika, na Nabil komen parapenters in de leader
- Uitleg blind date was wel heel erg snel en niet-naturel
- Gele citroen (bes/mol) en blauwe helm, zeggen dat ananas weg moet
- De T-shirts vallen leuk samen met de opdrachten
Mogelijke beďnvloeding, de gesprekken zijn in ieder geval niet voor het eerst gevoerd
- Laten afschieten bij de fabriek
- De jokerbrief openbaar maken in het schip
Onlogisch voor een kandidaat (behalve Sander)
- ‘We gaan voor het geld, maar we dachten we zeggen dit eerlijk’.
- Zorgen dat de meest kans-berekende speler de jokerbrief meekrijgt
Nabil heeft geen ruggengraat, waait met alle winden mee. Zoekt denk ik zijn kansen en weet wanneer hij zijn verlies moet nemen.
Verborgen hints lopen vaak dood. Ik ben benieuwd hoever het zal gaan met de kleuren en de klokken. De primaire kleuren vallen samen bij Nabil (rode achtergrond foto), geel + blauw maken het groene mol logo. En ja, dat kan een geintje van de regie zijn.
Ik ben het gewend dat mijn tunnels een aantal keer per seizoen instorten. Dit keer blijf ik bij mijn eerste mol, dat had ik vorig jaar bij Everon ook moeten doen. Ik ga er pas uit als Soy of Nabil naar huis gaat