Waar tipt ze dit aan?
Wat zegt ze dan precies?
Na de kerk nabespreking met 4. Om Soy en Nabil voor te liegen.
Met afl. 5 ben ik wel overtuigd van haar molschap, daarvoor? Die moet ik nog eens herbekijken met Ranomi als mol.
Ik hoef ook niemand te overtuigen, dat komt vanzelf wel. Overtuig jezelf.
Nabil en Soy wilden geld verdienen om een halve joker te krijgen! Daniël pakt geld! Van Jurre, veel te opvallend en Anke ben overtuigd met al die tunnelvisie pagina’s dat ze het niet zijn. Ook op basis van gezichtsuitdrukkingen en reacties alle vijf, ze zijn het gewoon niet. Anke zou die sneaky mol zijn, nou er zit er nog eentje achter hoor: Ranomi.
Het is dat hier gepuzzeld is op het molgeld, anders had ik nog twijfel. Maar Ranomi begint in beeld over het spel met het oog op de vragen in de test, die al snel volgt.
Ranomi draagt ook veel groen. Heeft ongetwijfeld bakken hulp van de productie, maar ook dat maakt dat we steeds weer over haar heen kijken, haar niet zien als mol, het is ons niet ingewikkeld genoeg. Gewoon Ranomi, gewoon een badeend als aanwijzing. Tis wat ut is.
Na afl. 1 schreef ik al Ranomi heeft het moeilijk. Als kandidaat of als mol, het is een uitdaging voor haar, maar een olympisch kampioen gaat die aan.