Ik denk niet dat ze het is, maar na Jurre is zij wel mijn optie 2 en vooral toen ik terug kijk vond ik wel wat dingen opvallend en zeker dat ze best vaak op een plek waar ze het best kan mollen vind ik zelf en achterwege houden dat ze bij die posities niet echt iets deed als mol. Staat ze er wel vaak in die posities.
Aflevering 1, opdracht 2 Bij de kist opdracht denk ik dat de mol gekozen heeft om niet uit de kist te gaan of wel uit de kist, maar niet bij de Rik is gekomen. Van de overgebleven kandidaten zijn dit: Soy, Ranomi en Daniël. En heel toevallig staat de kist van haar en Nabil op de plek waar ze Rik ontmoeten, titel verbinding.
Bij opdracht 2: Zangopdracht - denk ik dat de mol niet heeft gezongen, omdat je daar het minst kan mollen. En bij die andere groep waar Daniël en Ranomi zitten bepaal je hoeveel geld ieder kandidaat krijgt en bij de subopdrachten hoeveel extra zangers mee mochten zingen. En ik zag Ranomi eigenlijk niks doen.
Aflevering 2 opdracht 2 Denk dat de mol bij de groep zat waar je de foto’s moest uitbeelden wat je later verstuurt naar de andere groep om de goede foto’s te maken. Want daar kan je het beste mollen als je de foto’s niet goed uitbeeld, voorbeeld van een vogel een vis maken, en zij konden met de rebus het geld verdubbelen. En Ranomi begon met een verkeerde opening voor de rebus, wat iedereen overnam. Jurre maakt natuurlijk de foto’s ook raar.
Aflevering 3 vind ik lastig om te zeggen waar de mol het best kan zitten, dus die sla ik over. Aflevering 4 + 5 ik denk dat de mol zeker niet van de groep los wil of je zou hier kunnen mollen. In aflevering 4 geldt dit dan voor Daniël die niet de eend naar boven duwde met Annick en aflevering 5 bij Soy dan die met Nabil de koffertjes met geld verdeelde. Met de eerste opdracht in de kerk. Ene kant denk ik dat je veel buiten kan mollen door verkeerde informatie door te geven, wat Jurre waarschijnlijk gedaan heeft. Maar binnen heb je wel het overzicht en kan je nog van alles fout doen, daarom denk ik dat de mol liever binnen wil staan. En opdracht 2 in het hotel blijven bij de portretten of buiten. Volgens mij kan je beter buiten staan om te voorzorgen dat er zo min mogelijk geld verdiend wordt straks met kistjes openen.het nadeel met kistjes openen is dat Ranomi geen kistje mag openen. Jammer maar zo verdiend ze zeker geen geld en aan een joker heb je niks als mol.
Aflevering 6 ja de mol zit bijna zeker in de groep waar niks verdiend werd. Natuurlijk kan het ook in de andere groep zijn, dat je denkt oh we hebben heel erg ons best gedaan en moeten even kisten meenemen om te voorzorgen dat ons geld er zeker niet inkomt, maar een nadeel is je weet denk ik als mol niet wat de andere groep gedaan heeft, dan kan je beter het gelijk verpesten voor de zekerheid. En als de mol wel zijn of haar scherm gezien heeft maakt voor dit eigenlijk niks uit, want de mol gaat zeker door.
Aflevering 7, bij de eerste opdracht geloof ik bijna zeker dat de mol voor jokers is gegaan en bij opdracht 2 denk ik zeker dat de mol alles heeft gedaan om te voorzorgen om de afspraak met de mol te winnen. En bij de analoge test denk ik dat de mol één van de laatste is die bij Rik is gekomen. Bij de laatste aflevering kan dit dan vooral op Ranomi en Jurre slaan.
Wat ik al zei ik geloof dat Jurre het is, maar vind wel dat Ranomi op hele goede molpekken staat, maar helaas niet echt gebruik van heeft gemaakt! Vind vergeleken met Daniël en Soy haar echt vaker op een molplek staan en zelfs meer dan Jurre denk ik, maar dit ligt aan hoe je erna kijkt. En ik weet dat mensen altijd zeggen dat ze redelijk veel geld verdiend, maar dit vind ik als je na Jurre kijkt ook echt reuze meevallen.