Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Waar is @FS als je hem nodig hebt? Nul euro in de pot symbool van Soy. Was vorig jaar ook al, maar dan op zijn kop.
Weet niet of ze al wisten tijdens de mollicitatie wie de mol ging worden maar 1 dingetje valt me op.De interviewster spreekt bij iedereen precies dezelfde zin uit. Alleen bij Soy voegt ze het woordje “ja” toe.Het is waarschijnlijk niks maar viel me op
Soy heeft ook wel een mooie kunstgreep als hij in zijn eentje een brancard met enkele keitjes sjouwt.
FS is een vrouw.
Correctie: FS is een dame.
(…)Daarna ook nog dat gedoe met Everon (…)
Welk gedoe met Everon?
Ik bedoelde gewoon het eerste deel van afl. 1, wat 2 weken voor vertrek is opgenomen. Ik vond het veel gedoe om niks. Wie weet was de Mol voorbereid, zodat die beter teleurstelling kon acteren. Voor de pandemie waren de mollicitaties in maart. Die van Jan Versteegh in ieder geval. De mollicitaties van dit seizoen vrijwel zeker in mei. The Passion in april - de eerste repetities al in februari. Ik heb niet veel nodig voor een complottheorie ...maar waarschijnlijk is het gewoon Annick. Ik probeer het vooral interessant te houden voor mezelf
Sander is in aflevering 1 en 2 op Annick en Soy gegaan. Hij zegt in aflevering 3 dat hij zich niet kan voorstellen dat Annick de Mol is. Hij gaat dan ook vol voor Soy, en ligt eruit...
Ik begreep eerst ook niet waarom Nabil het geld niet mee nam en Jurre het mee nam, maar kwam er door Mol talk achter dat dat dus niet de uitgang was. Leuk gespeeld dus met ingang/uitgang, meer er over in de Soy thread.Voor de komende aflevering twijvel wel beetje of ik Jurre na huis stuur of weer als verliezer of als 2e verliezer. Maar ik denk dat ik weer voor Verliezer ga.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
582 gasten en 13 vaste bezoekers