Zeker! Ik heb mijn best gedaan.
Een puzzeltje met wat iconische momenten die in me opkwamen (plus wat vullers voor de juiste letters
).
Bij elke opdracht staat welke letter van het antwoord je moet nemen. Per letter staat hoe vaak deze voorkomt. Samen vormen deze letters drie woorden, maar de letters staan nog niet in de juiste volgorde.
Bijvoorbeeld: eerste letter van voornaam van de mol van vorig jaar, 2x. Dan staan er dus 2 E’s in je oplossing.
1 We zitten niet in Kiev, vriend! Maar in welke stad zijn ze wél? 1ste letter, 1x
2 Eerste letter van de achternaam van het personage dat Sarah Janneh speelt in de Piraten van Hiernaast, 2x
3 Eerste letter van de kandidaat die met een lampje in zijn mond in een gat schijnt, nu al een iconische scene 1x
4 Wat moesten de kandidaten doen van Joshua om de pot te vullen? Jongens, …! De pot! Ik zoek de eerste letter van dit Engelse woord, 1x
5 Carolien vond het mol boekje van Kees op een heel toepasselijke plek en besloot het te houden. Eerste letter van die plek, 1x
6 Wat heeft Ellie Lust ingevoerd in het spel? 7de letter van het woord, 1x
7 Eerste letter van de eerste afvaller in Portugal, 5x
8 Eerste letter voornaam kandidaat die samen met Sarah Janneh in een film speelde, hij was de slechterik, 1x
9 Het duo Schat en …, eerste letter van dit woord, 1x
10 Wat verdiende Frederique met haar indrukwekkende fietstocht? Eerste letter van het woord, 1x
11 Is Ego de mol? Ja! Derde letter van deze mol, 2x
12 Niet Peking eend, maar een …, eerste letter van dit woord, 1x
13 Toiletpapier in het Zuid-Afrikaans, tweede letter, 1x
14 Eerste letter voornaam kandidaat die een iconische hashtag kreeg, 4x
15 Wil er ook iemand naar mij luisteren? Eerste letter van de voornaam van de kandidaat die dit sipjes zei, terwijl hij naar zichzelf wees, 1x
Je mag samen puzzelen of alleen. Succes!
Edit: oh, en eerst de aflevering kijken, natuurlijk. De quiz komt later wel