Volgens mij hebben opdrachttitels nog nooit gehint naar de Mol, toch? Bovendien worden de titels al voorafgaand aan de opnames bedacht.
Misschien.
Tot nu toe heb ik dit lijstje voor mezelf opgeschreven:
1 VERBINDING. Stokje overgedragen van Everon naar Nabil
1.1 Wie wordt de mol? ‘Zojuist heb ik het stokje overgedragen aan de nieuwe mol’, Nabil was laatste. Stond bij standbeeld van Delville WOOD (stokje)
1.2 Gulden middenweg Nabil in het midden. Gele/gulden hesje + blauwe kist maakt groene logo.
ook Nabil met rode achtergrond primaire kleuren
1.3 Toonaangevend. Nabil gaf toon aan, de 4e toon is de bes (b met mol, b is het molteken).
2 KUNSTGREEP. Nabil pakt attributen, ook O met scheurkunst in hand
2.1 Stalen zenuwen. Door lopen en jezelf af laten schieten
2.2 Propvol. Bij de foto van olifanten vond Nabil dat er gele postbox bij moest, foto is te vol
3 SPELBREKER. Geld in zicht, want codewoord gevonden! Maar door jokers geen geld
3.1 Om leiding. Nabil is Object Manager/leiding van de klok.
3.2 ‘Per definitie’. Letterlijk bekijken, Nabil is gely(k)tydigheidsafrigter = klokkenmaker
3.3 Het schip ingaan. Enige locatie letterlijk IN het schip, de Lower Engine Room. Andere locaties zijn OP het schip.
4 WEGLOPEN. De mol loopt over de weg
4.1 Padvinders. Nabil doet als een padvinder een heitje voor een karweitje met het verzamelen van pakbonnen
4.2 Een(d)zame hoogte. Wat betreft hints naar de kleuren geel, blauw en groen staat Nabil op eenzame hoogte. De hint staat op de eendjes.