Het zou me niets verbazen als Nabil de volgende afvaller is.
Jurre en Nabil komen als laatste twee kandidaten aan de beurt in de podcast van Rik en een van de twee kandidaten uit de podcast van Rik is tot nu toe altijd de afvaller geweest dit seizoen. De volgende afvaller is dus of Jurre, of Nabil.
Uit een analyse van de kleuren van de pixels voor en nadat Nabil zijn scherm te zien krijgt bij Op(k)offeren blijkt dat hij hoogstwaarschijnlijk in de vorige aflevering het rode scherm had. Natuurlijk heeft hij hierdoor nu wel extra informatie over wie niet de mol is die de overige kandidaten niet hebben, waarschijnlijk tunnelde hij op Ranomi gebaseerd op zijn testbiechten. Ik kan me echter nog voor de geest halen dat Nabil in extra beeldmateriaal van na de eerste aflevering zei dat hij dacht dat hij de afvaller was en dat uit dit beeldmateriaal blijkt dat hij toen al hoogstwaarschijnlijk de testvragen op slechts een persoon heeft ingevuld. Ondanks dat Annick verder waarschijnlijk bijna alle vragen op dezelfde persoon heeft ingezet als Nabil bij de laatste test (Annick zei dat ze weinig gespreid heeft en dat Nabil en zij op een lijn zitten), had Nabil toen waarschijnlijk het rode scherm. Dat kan alleen als hij nog minder gespreid heeft bij die test dan Annick. Nabil lijkt dus iemand te zijn die in het algemeen weinig spreidt bij de test. Als hij dit tijdens de volgende test weer doet en weer voor de verkeerde kandidaat gaat, is de kans dus best groot dat hij er de volgende aflevering definitief uit ligt. Ik gok dat hij zo ver is gekomen in het spel doordat hij veel geluk heeft gehad.
Dit is overigens het extra beeldmateriaal waar ik op doel:
https://www.youtube.com/watch?v=C9TgqdCfRdU&t=1sHet vreemde is dat dit extra beeldmateriaal nu verborgen is op het officiële Wie is de mol? Youtube kanaal (je kunt het dus niet meer vinden als je het op dit kanaal zoekt, ik heb het ook slechts terug gevonden via een link in het extra beeldmateriaal topic op dit forum). Je ziet ook onder de titel ´verborgen´ staan. Eerst was dit filmpje niet verborgen op dit kanaal, ik kan me namelijk herinneren dat ik dit filmpje voor het eerst vond via het Youtube kanaal. Het filmpje lijkt bewust een tijdje nadat het is geüpload verborgen te zijn door degenen die het officiële Wie is de mol? Youtube kanaal beheren, terwijl al het overige extra beeldmateriaal hier nog steeds op is te vinden. Waarom is dit gedaan? Is het soms nu we wat verder gevorderd zijn in het seizoen een probleem dat wij kijkers te zien krijgen dat Nabil niet zo van het spreiden bij de test lijkt te zijn..?