Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Om een of andere reden zegt mijn gevoel ook een oudere vrouw, maar ik hoop toch dat het eens niet klopt. Iemand als Soy lijkt me wel leuk als eerste afvaller lijkt me echt zo'n typische finalist.Anke zou ik denk ik het minste missen. Ik vergeet steeds dat ze meedoet, kan er nog niet echt hoogte van krijgen en komt een beetje saaitjes/normaal over. Maar ze mag me natuurlijk altijd overtuigen van mijn ongelijk als het eenmaal is begonnen!
Ik verheug me op de tunnelinstorting nepmol Jurre. OHOH wel een beetje gemeen hé?
Dan zouden we eindelijk eens verwend worden want er zijn dit jaar nog helemaal geen tunnelinstortingen geweest Een paar weken geleden stond Soy zo dik eerste, was een prachtig moment geweest voor een exit, dat had ik ook wel verwacht. Maar nee, hij is alleen maar minder verdacht geworden en staat nu onderaan in de poll. Ik denk dat hij nu gaat, dus dat zal opnieuw een lauwe exit zijn, zoals tot nu toe elke week geen verrassing was
Nou dat Soy nu zo laag staat in de mol app is logisch verklaren, omdat ze bij de laatste testvraag van aflevering 6 de antwoord die naar Soy had geleidt niet kon invullen en veel mensen niet meer punten durfden te geven aan Soy en hij stond alleen zo hoog eerst, omdat hij van deze groep volgens mij voor de meeste, de meest bekende Nederlander is en Jezus heeft gespeeld in The Pasion.
Ik ga gewoon mijn rijtje af: Jurre.
We hebben aflevering 8 en 9 nog en 4 kandidaten.Is er de komende aflevering een afvaller zodat we met 3 kandidaten naar aflevering 9 gaan? En dan naar de finale met dezelfde 3?Of komt er nog een vrijstelling zodat er 4 kandidaten naar aflevering 9 gaan en dan nog een afvaller.Sowieso finale met 3!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
774 gasten en 7 vaste bezoekers