Ik zou het ergens een beetje de nekslag van het programma vinden. Dan kun je net zo goed niet testen en random iemand naar huis sturen toch? Zeker gezien het feit dat het resultaat van de test dan geen toegevoegde waarde meer heeft.
Als je toch niet zeker kunt zeggen of de persoon die rood heeft daadwerkelijk rood had moeten krijgen. Is het ook voor de molloten onbegonnen zaak om überhaupt nog iets te vinden.
Plus, in de app zijn mensen hun punten kwijt en is ze al uitgepoetst. (Klinkt heel slecht, maar jullie snappen wat ik bedoel.)
Meerjaars wordt dit ballonnetje opgegooid en ik was er ook voorstander van in een ver verleden, maar dat was omdat het toen geen verre gaande consequenties had. (de eerste 10 vragen van S14)
Nu is het echt zo dat ze ook eruit is gegooid, weg van de groep. Geen idee wat haar vertrek met de dynamiek in de groep doet. Ze speelt alleen een zenuwspel, waarbij ze (waarschijnlijk) de rest ontloopt tot "De twist." Je mist hiermee mogelijk een opdracht. Of deel van een opdracht. Ja ik weet dat ze geld uit de pot speelt, maar dat is niet bepaald een onbekend fenomeen bij kandidaten.
Ik heb liever een groepsvrijstelling in aflevering 1, dan iemand een rood scherm en het programma winnen. (of mol zijn.)
Edit: Ik vind de twist sowieso al heel stom,
want ze is in mijn ogen de mol niet meer, want Rood = Niet de mol
en twee als ze terugkeert zal ze ook nooit meer verdacht kunnen worden.