Annick lijkt Nabil toch wel erg te vertrouwen maar heeft zij wellicht toch genoeg op hem ingezet in afl. 1?
Misschien per ongeluk. Enige andere mogelijkheid is dat Annick na haar 1e testbiecht van gedachten is veranderd. Ze wilde alleen over die 4 namen gaan spreiden. Noemde het aantal er zelfs bij. Edit: maar Sarah spreidde toen voor zover bekend niet over Nabil
Ik vind de opmerking van Annick dat ze op een lijn zit met Nabil een tikkie dubieus. Hadden zij en Nabil dan ook een bondje? En waarom deelt ze dat met de groep?
Het ligt voor de hand dat ze er op Ranomi uit is gegaan gezien haar verdenkingen in vorige afleveringen, maar 100% sluitend is het niet.
Ik snapte je eerst niet, maar kan inderdaad dat ze een bondje hadden (lijkt me wel), dat Nabil de Mol is en die in de testbiecht ineens Ranomi moest noemen omdat zij de finale haalt. O.i.d.
Is niet uit te sluiten dat Annick ineens is geswitcht van Ranomi naar iemand anders, als Nabil haar daartoe heeft verleid.
Annick vond Daniël niet verdacht. Heb het toch maar even opgezocht: "Ik dacht wel: hij zit snor" (na 15 minuten in Niet de Mol). Dat ging alleen over opdracht 4.2, maar toch. Is bijna uit te sluiten dat ze hem verdacht.
In Niet de Mol had ze het daarnaast over het toneelspel van Soy. Ze zag aan z'n gezicht wanneer hij zat te "mollen". Maar kan ook dat ze hem alleen als nepmollende kandidaat zag.
Ze spreidde in ieder geval niet over Nabil, Jurre en Daniël, denk ik. (op 1 vraag na)
Ze heeft ook een keer iets over Anke gezegd:
Annick: "Wat zou jij het ergste vinden wie de Mol is uiteindelijk? Dat je je echt in de maling genomen voelt ...dat je echt een beetje boos bent."
Soy: "Dat je echt een beetje boos bent? ... Anke."
Annick: (verbaasd) "Ja?"
Soy: "Want die is het niet."
Annick: "En waarom niet? Da's ook een slimme, hoor."
Soy: "Ik denk wel dat ze het heel goed zou kunnen ...maar ik denk dat ze te eerlijk is in dit spel."
Later stelt Soy dezelfde vraag aan Annick. Haar vreesmol is Nabil.