Dat het knip en plakwerk is blijkt wel weer....
Op het WIDM.NL forum las ik dat de testbiechten van Nabil in aflevering 1 en 2 omgedraaid zouden zijn. Ik heb dat even nagekeken.......
In aflevering 2 begint Nabil zijn test met "Ja, het spel is echt begonnen" en Nabil heeft dan nog 5 verdachten. In aflevering 1 start hij de test met "Ja, Ranomi die eh...die staat nu wel in mijn top 4." Het lijkt er inderdaad op dat deze testbiechten verwisseld zijn.
Waarom? Om zijn verdenkingen op Anke te verdoezelen? In aflevering 3 is er een vaag verhaal over complot Annick terwijl Annick bij de koffertjesopdracht zegt dat zij en Nabil op één lijn zitten. Ze is ook erg verbaasd als Soy Nabil verdacht maakt bij haar tijdens het gesprekje in de speeltuin.
Zoals het nu lijkt spreidde Nabil in afl. 1 op Jurre, Froukje, Soy, Ranomi en Sander. In aflevering 2 heeft hij Jurre en Soy laten vallen en kwam Anke op zijn lijst. Froukje en Sander vielen af. Bleef hij doortunnelen op Ramoni en Anke? Ramoni vertrouwde hij kennelijk beter dan Anke omdat hij haar zijn joker gaf. Hij wilde Ramoni uittesten vertelde hij.
Ja, Ranomi die eh...die staat nu wel in mijn top 4.Omdat je het bijna niet zou verwachten...verwacht ik dus dat Ranomi het kan zijn.Ik heb precies hetzelfde bij Sander,bij Froukje en bij Anke. Anke. Niemand verdenkt Anke.Letterlijk niemand.
Ja, het spel is echt begonnen,en niemand vertrouwt elkaar.Voor mij is het gewoon heel erg kijken naar wat mijn gevoel zegt.En daarop anticiperen.Ik heb niet een volgorde...maar ik ga spreiden op Jurre...ik ga spreiden op Froukje...Ranomi, Soy...en Sander.
Complot-Annick is weer wakker geworden. En als Complot-Annick aan staat gebeuren er hele gekke dingen.Annick is me af en toe verdacht aan het maken...om een soort rookgordijn te creeren zodat niemand naar haar kijkt.Waarom wil je niet dat mensen naar jou kijken? Ben jij de Mol?
Ik verdenk zelf Ranomi.Omdat Ranomi zo erg op de achtergrond is. En een goeie Mol is iemand die je niet verwacht.En ook die clue van vandaag.Het is niet voor niks dat wij vandaag...met een badeend op pad zijn gegaan.Ja, Ranomi is kampioen zwemmen.
Nabil) Ik ben alweer gaan zitten op Anke.En een beetje op Ranomi.Omdat ik Ranomi toch nog verdenk...en daarom houd ik haar ook zo dichtbij. Maar, ja, ik schrijf niemand af. Ik ben paranoia, dus voor mij is iedereen verdacht.