Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Het enige wat ik nog steeds wel denk is dat echte opluchting wel te herkennen is. Nou ja, soms.
De vibes die ze afgeeft in de andere gifs vind ik ook het meest mols. In het een-na-laatste gifje staat ze erbij alsof ze al weet wat er komen gaat. De rest lijkt afwachtend. Maar kan ook Ankes gebrek aan camera ervaring zijn.
Spoilertags zijn inderdaad niet nodig maar met zo'n hele zwik mollen tegelijk deed ik het toch maar.@Tunneltelevisie: Ik bedoelde echte opluchting bij kandidaten. Jurre vind ik nog het meest verdacht, om wat Amethyst al opmerkte.
De reacties op de groene schermen in aflevering 3:RanomiAnkeNabil
Dat zei ze ook Als jij je nieuwe mol nog moet kiezen, kies dan wijs, Heinz......Ik zit op An en Am vindt het ook......
Froukje beseft dat ze eruit ligt.
Meteen hierna slaat Soy de handen voor zijn gezicht. Verklaring hiervioor kan zijn dat hij zich schuldig voelt, omdat hij zo had lopen (nep)mollen in het bijzijn van Froukje, die hem verdacht en dus mede daardoor een rood scherm kreeg. (Gezien op een video van Siem)
En even wat vergelijkingsmateriaal. Reacties van de meest recente oud-mollen:
Vorig jaar vond ik Everon ook naturel reageren...... maar het lag ook aan die Maskerhint . Die jij noemt had ik dan weer wel, Tunneltelevisie. Maar tot hoever moeten we eigenlijk teruggaan om het spoiling te noemen ?
Ik keek net opdracht 2 nog even terug, en ik vond dat vrijwel iedereen heel aandachtig zat te luisteren naar Rik’s uitleg, behalve Nabil. Anke ook wel iets minder maar Nabil zat best veel om zich heen te kijken. Vond het een heel verschil met bijvoorbeeld een Annick.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
774 gasten en 7 vaste bezoekers