Ik heb nog even terug gekeken in welke volgorde ze naar de busjes gingen (afl 2), dus op weg naar de 2e opdracht (propvol, want daar was de samenstelling van belang voor de opdracht. Busje Frouke ging fotograferen):
Froukje kwam als eerste naar buiten, ging in eerste busje zitten ( het tweede busje stond daar nog voor geparkeerd).
Daarna kwam Anke en ging ook in eerste busje zitten (achterin).
Vervolgens komen Sander, Nabil en Daniël, Sander en nabil twijfelen maar lopen blijkbaar door, want zitten in busje 2.
Daniël, die er direct achter liep, stapt in busje 1 (dus volgt die beide mannen niet).
Soy volgt daarachter met Annique. Soy zit later in busje 1, Annique en Jurre zijn beide doorgelopen en zitten in busje 2.
Ranomi niet in beeld geweest, zit in busje 2.
Dus op volgorde van buitenkomst uit het hotel:
Froukje stapt in bus 1
Anke volgt en gaat in bus 1
Sander loopt door naar bus 2
Nabil loopt ook door naar bus 2
Daniël stopt en stapt in bus 1
Soy volgt Daniël en stapt in bus 1
Annique loopt door naar bus 2
Jurre loopt ook door naar bus 2
Ranomi niet gezien op beeld maar zit later in bus 2 (ze had nog keus maar liep bus 1 voorbij).
Hier is iets mee, maar kan er niet de vinger op leggen.
En dan komt ineens de extra video, gedoe met de busjes (want als ik het goed beoordeel volgt de extra video pas na bovenstaande, dus volgens mij is de extra video van NA opdracht 2. In tegenstelling tot wat gesuggereerd wordt, dat het op weg naar opdracht 2 is (dat klopt niet).
Bij de extra video, gedoe om busjes, zitten
Anke, soy, nabil en Jurre in een busje, hier willen ze Ranomi nog bij hebben. Op zich al raar want de samenstelling is al anders dan op de heenweg zoals hierboven beschreven. Dus blijkbaar willen ze allemaal graag Ranomi erbij, waarom? Wordt ze door de groep verdacht? Wil iemand de aandacht afleiden? En waarom laten ze dit zien, heeft het met de titel ‘propvol’ te maken, zit de mol in het propvolle busje? Al kan dat niet want is niet tijdens de aflevering getoond.
Iemand ideeen wat hier interessant of relevant is? En f laat ik me volledig misleiden en gaat het eigenlijk nergens over?