PS:
Ik heb het stuk opkofferen terug gekeken op YT met een afspeelsnelheid van 0,25. Ja, duurt lang. maar je kan daardoor de gezichtsuitdrukkingen heel goed zien, met meerdere malen spelen en snel pauzeren tussendoor. Hetzelfde gedaan met de extra video "Wie had een rood scherm?"
Ik werk al 1000 jaar in de horeca en kan mensen lezen en schrijven (meermaals goed dan fout)
Soy had 97% sure een rood scherm, zenuwachtig met het bekijken van zn scherm, zenuwachtig zittend en kijkend. pleiten voor een hoge koffer zonder reden. kreeg wonderbaarlijk een hoge koffer van anke en weet het vervolgens, net na de ontknoping, in enkele milliseconden zijn opluchting te verbloemen toen Annick een rood scherm kreeg, kijkt verbaasd(minachting) naar Daniel en Nabil. We weten het wel, maar kijk maar goed. Net dat rik zegt dat diegene met een rood scherm een hoog bedrag heeft gekregen blijft soy eerst staren en zet dan pas een verbaasd gezicht op naar de andere, goed gespeeld.
Nabil is in de verdediging "Ik had geen rood scherm hoor, absoluut niet"(gestresseerd). Daniel kijkt met zn handen in zn zakken naar de reacties van soy/nabil en groep(relaxed).
Soy ook in de verdediging, maar zijn gezicht zien we niet(wel gestrestste stem).
Gezien Daniel zn gezicht had hij groen, omdat hij weet wie de mol is of omdat hij de mol is.
Nabil is waarschijnlijk de mol en probeert het te verbloemen (of had rood maar was te relaxed hiervoor)
Soy had rood, wilde te graag een hoge koffer, realiseert zich achteraf dat dit een kandidaat rol prijs en liegt over het hebben van rood.
Vooralsnog zien we volgende week pas wie hier voordeel mee heeft. Maar als Nabil de mol is en Soy rood heeft gehad is het geen fijne positie voor de hem(mits ze samen operen) Want als Nabil opzichtig molt , valt het soy op (en met eerder rood scherm = hallo mol) Maar samen in combi met groep kan nog wat
Als daniel(of een andere tunnel) de mol is kan er natuurlijk ook mingeld gespeeld worden aan de groep kant, maar daar ga ik niet van uit. Dan denk ik eerder aan (zwarte)vrijstellingen en jokers (en welicht ook mingeld) Gezien het aantal kandidaten moet er immers toch een keer geen kandidaat uitgaan 1 aflevering (waarom niet op de helft)
Persoonlijk zit ik in de Nabil tunnel, met Daniel als Back-up(haha ja vanwege rubber ducky en hacken) maar ik denk dat je met Ranomi(vanwege inzicht 4.3) sowieso en Anke (vanwege bondje daniel) wel goed zit. Jurre vliegt eruit of is heel heel heel misschien toch de mol. Of toch eliminatieloze aflevering