Ranomi de mol: heeft geen moeite gedaan voor hoog bedrag om weg te spelen of afvaller hoger bedrag te geven
Jurre de mol: idem
Anke de mol: geen hoog bedrag om weg te spelen, geeft afvaller €0, €750 kon ook
Daniel de mol: actief om Anke vertrouwen te geven, hoog bedrag. Lichaamstaal tegenstrijdig met eerder gedrag.
Nabil de mol: zit bij en krijgt hoogste bedrag, actief in spel bij sturen Anke om een laag bedrag te nemen = meer kans hoog bedrag. Verklaart mansplaining in extra filmpje (oops, tunnel)
Soy de mol: hoog bedrag, lichaamstaal komt overeen bij maken foto’s (checken hoe kandidaat reageert) en achterin busje bij gesprek over niet ingeleverde jokers. Soy heeft moeite met liegen.
Daniel, Nabil en Soy doen niets aan de €0 bij de afvaller. Ik denk dat de mol meer tevreden is met 2500 om weg te spelen dan kans op €750 weg via Annick en €2500 hier te verspelen. De sturende mansplaining naar Anke hoort bij een mol. Daniel en Soy lijken meer bedelende kandidaten.
Ik denk dat we de uitspraken van Nabil ‘Gaat het goed? Ja, spannend’. De “executie”, je weet niet wat er komt’, ‘Ik heb absoluut geen rood scherm gehad’ terug gaan zien.