Soms is het pech dat de mol zo verdacht wordt omdat de rest gewoon niet zo verdacht is. Voor mijn gevoel is dat dit seizoen zo, met Jurre. Komt ook doordat ze veel doordachte spelers casten. Er zijn weinig spelers die emotioneler spelen (op basis van gevoel & een beetje als een kip zonder kop, bijv. in seizoen 13). Het is allemaal wat recht toe recht aan. Als je dan uit de lijn loopt, valt het sneller op.
Mijn idee:
Anke is het niet vanwege de kofferverdeling (afl. 4)
Daniël is het niet vanwege het slechte acteerwerk na het gekozen te hebben voor een verkeerd ei (afl. 6) (een mol kan écht véél beter spelen)
Ranomi is het niet want doet geen moeite om groepsprocessen te beïnvloeden, staat er maar wat bij(alle afleveringen). Een mol kan juist manipuleren en anderen fouten laten maken.
Soy niet vanwege wat D*N hierboven al zei, je wil als mol links aan de tafel zitten (afl. 4 - 5)
Blijft Jurre over, ik kan het echt niet meer anders zien
Het verbaast met heel erg dat de verdenkingen in NL zo verdeeld zijn! Jurre op 1, maar ligt allemaal rond de 20%.
edit: de tactiek-change van Jurre tussen afl 5 en 6 is ook alleen verklaarbaar als hij de mol is. In afl. 5 zegt hij nog dat geld hem niet boeit en kosten wat het kost een joker wil, in afl. 6 houdt hij opeens in (for no reason).