Iedereen had blijkbaar een eigen blad voor vraag 20. De andere vragen hadden 5 vakjes per antwoord. Vraag 20 was blijkbaar ook voor elke kandidaat de eerste vraag. Bij Anke zien we een kruisje bij vraag 20 en vraag 1 en 2 als ze vraag 3 afkruist. Dat wijst erop dat de vragen op volgorde stonden. Anders lijkt het mij ook onmogelijk om alle vragen te vinden, want je weet op gegeven moment niet meer waar je bent geweest. Als je telkens vanuit elke vraag zoekt naar de volgende, die dichtbij moet zijn, hoef je volgens mij ook geen vraag te missen, laat staan twee.
Daarnaast lijkt me dat we wel hadden gehoord dat er een tijdslimiet was, als dit het geval was. Voor een test achter de laptop is volgens mij ook geen tijdslimiet. Alleen kan daar de tijd het verschil maken bij gelijke stand. Ik zou dus geen vraag willen missen. Desnoods had ik gevraagd om een zaklamp.
Ze stonden op volgorde alleen Anke is de enige die bij 1 begint. Ik denk dat de kandidaten op alfabetische volgorde zijn neergezet. Dus Anke had geluk, maar Daniel komt dan bv bij vraag 5 het doolhof in en dan wordt het al lastiger zoeken. Omdat je na 19 weer naar 1 moet. En sowieso het was een doolhof dus toch al lastig om de volgorde aan te houden bleek wel.
We horen Rik ook praten over tijd en er loopt ook een klok mee. Ik denk wel dat er een tijdslimiet was juist omdat anders kandidaten alles kunnen gaan nalopen wat de andere hebben geantwoord. En kan de mol niet mollen.
Als Jurre lang rond liep voor info dan hadden ze dat wel in beeld gebracht. Net zoals bv bij Soy Nu was het. Help ik ben verdwaalt. Ik kom er niet uit. Ik zoek vragen. Ik loop alles voorbij. Ik vul nergens wat in. Help ow wat een chaos. En straks zien we overal antwoorden op zichzelf.
Ik denk dat Ranomi grotendeels op Soy zit en Jurre zit maar daarnaast misschien ook een paar vragen fout heeft ingevuld.