Ik heb een heel groot vermoeden hoe Ranomi zich gedroeg bij Jurre en het verschil hoe ze zich gedroeg bij Soy in de aflevering, dat ze Jurre als hoofdverdachte heeft.
Dan kan je denken wat is er gebeurd in tussentijd? Ik denk een heel logisch verklaring ze zit al langer op Jurre dan we denken of ze had bij de anologe test blijkbaar zoveel informatie eruit gehaald dat ze denkt oh het moet Jurre zijn en misschien is er iets gebeurd wat wij niet zagen dat ze Jurre voorbeeld betrapt heeft dat hij voorbeeld zijn wie is de mol vraag op zichzelf heeft ingevuld. En daar een conclusie uitgehaald heeft.
Of dit kan ook nog dat de biechten van haar niet kloppen en dat ze al langer op Jurre zit.
En vergeet niet dat ze bij de road-trip niet bij Soy zat, maar bij Jurre. Ze mochten met elkaar overleggen bij wie ze kwamen, waarom kiest ze dan niet de auto met Soy? Voor Daniël maakte het op zich niks uit, omdat hij al op Jurre daar zat en hij later toch ineens zijn scherm niet hoefte te zien. Maar dit wist hij niet van tevoren.
En voor mijn gevoel is Soy als enigste nog die heel erg twijfelt wie de mol is, in aflevering 6 zat hij op Nabil, aflevering 7 op Ranomi en Jurre en nu als ik goed kijk op Daniël en deels Ranomi denk ik nog steeds. Dus mijn vermoeden zegt dat hij door dit de afvaller wordt of hij moet ineens de mol zijn. Of Daniël is het, maar dat geloof ik al lang niet meer en net zoals bij Soy.