Eigenlijk vind ik Soy dan eerder opvallend omdat hij juist wel ervaring heeft.
Vooral als Soy de mol zou zijn, hij zou dan weten (aanname) dat ie de vrijstelling had. Dan zou ik juist mn best doen.
Daniel is eigenlijk verdachter: duidelijk maken dat ie nooit gefotografeerd heeft, misschien extra puntjes scoren. Misschien wel zijn camera gehackt
Uiteindelijk zie je van Soy 1 van de 3 foto's "gemaakt" worden op film, 2 van de 3 bij Daniel, 0 bij jurre en ranomi ook 0. Met gemaakt bedoel ik dat de camera achter Soy ook hetzelfde shot laat zien als wat er uiteindelijk bij Chris hangt.
Maar vind zelf dat er niet veel te mollen valt: je best doen en winnen met 0 of vrijstelling in je handen,
je best doen en winnen en ruilen voor 0 of vrijstelling (jurre)
niet je best doen met geld op zak (ranomi, gokje dat zij geld had)
Daarbij is het wel een mening die de winnaar beslist en niet iets wat makkelijk te onderzoeken is. maar denk wel dat chris eerlijk is, alhoewel ik het daniel gunde
Vind het ruilen matig aan deze opdracht: mol krijgt al 50% kans om 0 euro te verdienen, dit wordt hoger als ie uiteindelijk geld had en wil ruilen (minimaal 66%).
Ik gok nog steeds daniel had 0 euro, als die wilt ruilen heeft hij 33% kans, maar ik heb ook het gevoel dat iedereen voor nummer 2 ging (groot gesuggereerd door de montage natuurlijk).