We zijn een jaar of twee inderdaad heel streng geweest omdat het forum echt onoverzichtelijk werd door alle kritiek op het programma, en omdat uit een enquête onder de forummers kwam dat de meerderheid hierdoor minder plezier had in het forum. Maar inmiddels is dat toch al meerdere jaren niet meer zo streng. Mocht een topic echter helemaal overgenomen worden door een discussie die niets met het topiconderwerp te maken heeft, dan grijpt een moderator in. Dat is op vrijwel elk forum zo.
Sowieso kun je nooit iedereen tevreden stellen, er zijn altijd mensen die het nog steeds te streng vinden en mensen die juist weggaan omdat ze het niet streng genoeg vinden. En zo zijn er een hoop voorbeelden van dingen waarbij een groep het ene wil en een groep het andere. Sommigen vinden bijvoorbeeld te veel topics sticky, anderen vinden dat juist fijn zodat ze niet ver hoeven te scrollen. Het is altijd een kwestie van daar een balans tussen vinden, en dat is niet altijd even makkelijk.
Zelf vind ik het topic: " [Hints] Titels van de afleveringen en andere mogelijke aanwijzingen" heel onoverzichtelijk. Alle hints op een grote hoop en geen samenhang. Ik weet dat er een overzicht wordt gemaakt per aflevering maar dat vind ik selectief.
Eerst hadden we helemaal geen hintstopic, toen stonden ze allemaal random in de afleverings- en kandidatentopics. Dus dit scheelt al bakken hoor
Het theorieënoverzicht is heel bewust een selectie. Zelfs met dat hintstopic gaat er nog een hoop tijd zitten in het lezen van het forum en het bij elkaar verzamelen van de hints. Dus het is gewoon echt niet te doen om alle theorieën en hints in een overzicht te zetten.
Edit: onhandig gekozen opmerking weggehaald, excuses dat dit overkwam alsof ik kritiek niet serieus zou nemen.