Ik heb ook af en toe gestemd.
Ik ben al meerjaars een "Stalker" geweest, eer ik een eigen account heb gemaakt. Ik mis vooral een beetje die "ouderwetse" gezelligheid. Het voelt allemaal een beetje steriel. (Komt ook omdat er niet zo heel snel meer mensen zijn die zomaar een topic open durven te gooien, maar hier is al uitgebreid over gepraat.)
Ik denk dat de boosdoener toch wel echt de oversimplificatie van het spel is geworden. Zeker na S19 en verder. Hierdoor hoeft er op dit forum eigenlijk niet zo heel veel meer gezegd te worden. En wordt er als gevolg ook niet zo heel veel meer gezegd. Ik zou het zelf voornamelijk niet zo heel erg vinden om meer aparte off-topictopics te hebben die wel raakvlakken hebben met het spel. Maar goed als de interactie zelf er niet is, dan wordt dat vrij lastig. Dit probleem is dan ook niet echt aan de moderators te wijten.
Dit forum voelde voor mij altijd een beetje als een gezellig verjaardagsfeestje toen je kind was. (Hang on, deze vergelijking is logisch. I hope...
) Maar naar mate je ouder wordt, en dit forum dus ook, komen er steeds minder familieleden omdat het steeds een beetje minder belangrijk wordt.
Dus is het eigenlijk de bedoeling, lees hoop, (Om de vergelijking helemaal af te maken.) Om ervoor te zorgen dat de feestjes nu door kunnen gaan, maar dan met nieuwe vrienden die je hebt leren kennen.