Fijne ontknoping! Natuurlijk komt het altijd wat langzaam op gang en de teksten van Rik hadden van mij korter gemogen, maar daarna vond ik het een uitstekende laatste live-aflevering. (Ik heb het liever niet live maar als je het dan toch doet dan ging het nu heel goed, lekker vlot en er is heel veel behandeld.)
Kan me hier helemaal in vinden. Ik vond het een prima aflevering 10. Het duurde inderdaad vrij lang voor de ontknoping kwam, het werd onmogelijk gerekt eigenlijk, maar toen bleek dat er best wel redelijk veel opdrachten behandeld werden dacht ik, ohja de aflevering duurt waarschijnlijk wel iets langer dan een uur. Dus uiteindelijk toch prima aflevering. Ik miste wel wat opdrachten in de tweede helft van het seizoen in de bespreking. Maarja.
Wat ik wel goed vind is dat de niet alleen maar zeggen "hele goede mol" wat ze namelijk elk jaar doen, maar ook wel dingen zeggen die specifiek voor Jurre zijn. Het feit dat hij steeds beslissingen "in de groep legt", waardoor de "schuld" als het ware ook wordt verspreid over de groep, vond ik wel een mooie tactiek.
Van zo'n aflevering toch altijd jammer dat de vroege afvallers zo weinig in beeld zijn. Sarah hebben nog wel een beetje gehoord, maar vooral Froukje was heel weinig aan het woord deze keer. Is heel vaak dat de tweede afvaller heel erg vergeten wordt.
Ik vond de jurk van Annick trouwens wel gaaf, dat blauw met die glitters
Verder zag vooral Jurre er ook tiptop uit
Ik ben over het algemeen best tevreden met aflevering 10, met seizoen 2023 en ook met Jurre als mol. Ik ga nog wel broeden op uitgebreide feedback