Goed gedaan molletje Jurre, ook al hebben we de meeste dingen dan al tijdens de uitzendingen gezien het blijft leuk om te kijken. Ook de reacties van de kandidaten. En wat Daniël ook zei in de uitzending, een deel van Nederland zat dan wel goed, maar het is zo knap dat Jurre, maar door één kandidaat als mol aangevinkt is bij de 20ste vraag, Jurre mag super trots zijn. En Daniël gefeliciteerd.
En ik wist het dat Soy echt veel geluk had en de meeste momenten wist ik wel, maar bij de analoge test had ik het niet gedacht dat zo weinig verschilde. Maar de test met toekomst vragen is niet genoemd dus ik ga hiervan uit dat hij er echt slechter voorstond, want als de toekomst vragen het verschil maakte had Rik het wel gezegd denk ik.
Enige minpunt aan de ontknoping was je zag oud kandidaten heel duidelijk in beeld, maar familie en vrienden van de kandidaten niet, misschien wilde ze dit niet, maar dat viel mij op. Ik zag wel de moeder van Jurre tussen het publiek en volgens mij zijn zussen en de man van Ranomi. En nu lijkt soort BN’ers feest. Ook al weet ik ook wel dat Soy ook een bekende vriendin heeft en Ranomi een bekende man heeft, maar toch.