Bijzonder inderdaad. Ik zou bijna weer teruggaan naar de Daniël-tunnel als dit dé hints zijn.
ik wil met je mee
De badeend Jurre hint was oorspronkelijk denk ik toch echt een hint naar DWDD, waar jarenlang badeendjes in het decor verstopt waren. Maar door de ophef eind november is denk ik op het laatst besloten deze hint niet te gebruiken. In de podcast de opmerking dat het eendje niets betekent, behalve dan dat er een jaarlijkse badeendjes race is, later de (ik zal het netjes zeggen) niet zo sterke hint naar Guus Geluk, waarbij de gele kleur dan dé aanwijzing zou moeten zijn... ik geloof er niet zo in.
Oh, dat vond ik dan weer de slechtste hint ooit. Dat dorp heet gewoon zo. En het Georgisch ziet er nou eenmaal zo uit.
Sindsdien heb ik het gevoel dat ze toch echt achteraf hints die molloten verzonnen hebben toevoegen.
Mogelijk geholpen door de pogingen hier om het eendje aan Jurre te linken, onder het mom van 'beter iets, dan niks'
Met de link naar DWDD zou ik enthousiast kunnen zijn, met de link naar Guus Geluk toch echt een stukje minder.
Tijd om af te kicken en langzaam uit de ingestorte Daniël tunnel te kruipen