Thomas wordt de nieuwe Axel zo te zien!
Haha, dat zou wat zijn.
Ik heb ook Thomas gestemd, voor mij heeft hij echt de mooiste posities en de minste anti-molacties (vind ik dan
).
Maar het zit mij ook niet lekker dat Thomas nu al zo snel op 1 staat.
Maar ja, dat was bij Jurre ook zo, toen streepte ik hem weg om die reden: dat was niet mijn meest slimme keuze.
Dus voor nu toch maar Thomas voor mij. Ondanks de kans op tunnelinstorting.
Al streep ik Ruben ook niet weg, maar wat hem (voor mij) minder mols maakt, is dat hij niet altijd de logische molpositie heeft. En het rode ei- moment. Wel is Ruben voor mij de enige die het - naast Thomas - nog kan zijn.
Voor Toos geldt dat veel sterker dat hij in posities zit die onlogisch zijn voor een mol (zeker in afl. 1 en de bingo) , om die reden heb ik Toos afgestreept.
Lancelot heeft absoluut verdachte dingen gedaan, maar had ook een uitgelezen kans om 5000 uit de pot te houden. En tja, ook weer de bingo; de mol hoort in de zoo te zijn. Hij zou het fantastisch doen als mol, maar helaas: ik denk dat iemand anders het moet zijn.
En dan Comfort... Ja, er is een kans dat we de mol in de Comfortzone moeten zoeken. Ze heeft het dan meesterlijk gespeeld en geacteerd. Maar dan: een mol die toch een rood scherm heeft? 100% doorstrepen durf ik bij haar dan weer niet.