En wat is daaraan nog nooit gedaan. Jens is al afgevallen in een seizoen en teruggekeerd in een ander seizoen .
Dus hoezeer ik het Anke ook gun om nog keer mee te mogen doen , is dat geen unicum .
Wat me bij het herbekijken van de tiende kandidaat ( extra materiaal topic ) opvalt is hoe gilles op zijn stoel zit en hoe de tiende kandidaat dat doet .
Gilles zit met zijn knie in een vrij rechte hoek, , de tiende kandidaat zit met zijn benen rechtuit naar beneden , dus niet vanuit zijn knie naar beneden, maar met gestrekte benen. In eerste instantie dacht ik goh die persoon ligt wat achterover , maar wat nu al we net als bij twin peaks te maken hebben met een klein persoon , die kunnen soms niet anders op een stoel zitten als se zitting te diep is .
Ik ben het met de stellingen eens dat de makers van de mol geen extra aandacht zouden willen geven aan een klein mens ,( deden ze eerder ook niet ). Maar wat als William boeva nu eens meeging , dat is een bv en een bv mee laten gaan bij de mol hebben ze nog niet gedaan .
Verder past het prima in het twin peaks decor, alleen lijken de boots die we zien te groot voor Mr boeva