Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 48731 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #180 Gepost op: 9-04-2023, 21:58:30 »
Ik hoop dat De Mol hier de keuze maakt de mol niet in deze positie te zetten, dus ik neig ook naar onmolse positie voor Comfort…
Je moet het niet zien als een executie, maar als een spel waarin gemold kan worden. En de mol was uit op revanche
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #181 Gepost op: 9-04-2023, 22:00:30 »
De productie gaat de mol zeker niet in de positie van Comfort plaatsen. Moest niemand bereid zijn om haar te helpen kon ze maar 2 antwoorden veranderen en dat volstond mogelijk niet om haar rode scherm ongedaan te maken.

Een paar keer juist gokken volstaat toch?
« Laatst bewerkt op: 9-04-2023, 22:11:38 door Molekule »

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #182 Gepost op: 9-04-2023, 22:01:03 »
Je moet het niet zien als een executie, maar als een spel waarin gemold kan worden. En de mol was uit op revanche

Ik sluit het dan ook niet uit .. ik hoop alleen van niet, is mij persoonlijk iets te gescript.

Maar t is zeker een plek waar gemold kan worden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #183 Gepost op: 9-04-2023, 22:15:42 »
Ik denk dat er zeker een kans bestaat dat de mol in de auto zit om de test te revancheren , maar ik hoop toch echt van niet omdat het super gescript aanvoelt . Zo van hier mol je hebt 3 vragen minder goed dan de nummer voorlaatst, nu moet je even je eigen foto en 1 andere herkennen. En dan zit je er weer bij en gaat er weer wat geld uit de pot .


Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #184 Gepost op: 9-04-2023, 22:17:26 »
Ja en dat werd nog eens aangedikt door Gilles bij het dagboek van de mol.
Morgenavond.....

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #185 Gepost op: 9-04-2023, 22:18:51 »
Gescript ja maar wel met lef, want de mol moet een serieus stukje toneel opvoeren.
Dus zo eenvoudig is het ook weer niet.
Mollen vs onverdacht blijven.

Denk ook wel dat de mol die keuze uiteindelijk zelf maakt.
En dan kan revanche een reden zijn om ervoor te gaan.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #186 Gepost op: 9-04-2023, 22:19:16 »
Mocht Comfort toch de mol zijn, dan hoop ik dat er een mooie Back to the Future-aanwijzingen verborgen waren die al blijk gaven van dat de mol op die positie kwam/komt te zitten.
...óf niet!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #187 Gepost op: 9-04-2023, 22:26:54 »
Alle de discussie over de laatste opdracht ter zijde.

Ze was weer super antimols in beide andere opdrachten. Ze is het gewoon zo duidelijk niet…

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #188 Gepost op: 9-04-2023, 22:29:59 »
Tsja, Comfort een rood scherm en vervolgens na de foto's groen. Als ze de mol is dan dan klopt het nog steeds want de mol gaat nooit naar huis. In de
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
mol heeft de mol ooit ook rood gezien, maar ja dat was de
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
mol. Het voelt toch dat dat in de Vlaamse versie niet kan. Of toch wel...
Eh ja hoe nu verder? Deze tunnel verlaten wellicht, maar toch nog maar even overdenken...

EDIT:

Ze ging inderdaad mee met Leïla die het goede neushoornantwoord gaf. Onmols ja. (Volgens mij voor de rest wel allemaal verkeerde beslissingen van Comfort daar, maar dat moet ik terugzien.)

O, had ik even gemist. Dat was 1000 in de pot?
« Laatst bewerkt op: 11-04-2023, 10:39:38 door Heinz, Reden: spoilertags »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #189 Gepost op: 9-04-2023, 22:33:42 »
Ja.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #190 Gepost op: 9-04-2023, 22:34:05 »
In de bunker meewerken met codes tonen? Goede antwoorden in de dierentuin, alleen bij haar en Leïla wordt er geld verdiend. Echt waar, alles valt uit te leggen, maar bijna elke opdracht een antimolactie wordt echt te veel van het goede.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #191 Gepost op: 9-04-2023, 22:36:34 »
Als ik het goed begrijp denk jij dat Comfort niet de Mol is? Prima, maar dat was al even duidelijk. Ik ben benieuwd wie wel jouw Mol is en dan lees ik dat graag in het daarvoor bestemde topic. Groeit dat topic waarschijnlijk ook meteen een stuk (in plaats van dit topic).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #192 Gepost op: 9-04-2023, 22:39:23 »
Ik haal weer sterke argumenten aan waarom ze het niet is. Misschien eens beginnen met argumenten te weerleggen in plaats van problemen te zoeken die er niet zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #193 Gepost op: 9-04-2023, 22:42:19 »
Akkoord, je gaf inhoudelijke punten. Alleen dit ervan was volgens mij nog niet behandeld:

In de bunker meewerken met codes tonen?

Dit doet ze alleen vanaf het moment dat Ruben duidelijk de kont tegen de krib heeft gegooid. Hiervoor was haar standpunt nog de codes niet te delen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #194 Gepost op: 9-04-2023, 22:47:49 »
Maar als Ruben zich alsnog last minute bedenkt. Wat dan?

Voor alles is er een uitleg, maar wat ik wil zeggen is dat er altijd maar weer een hele uitleg moet gegeven worden om onmols gedrag te verklaren. Het is te veel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #195 Gepost op: 9-04-2023, 22:48:45 »
Maar als Ruben zich alsnog last minute bedenkt. Wat dan?

Dan heeft ze als Mol gegokt en verloren.

Voor alles is er een uitleg, maar wat ik wil zeggen is dat er altijd maar weer een hele uitleg moet gegeven worden om onmols gedrag te verklaren. Het is te veel.

Jij bent degene die steeds die uitleg vraagt. ::rofl:: (En dat kan ook bij alle andere kandidaten.)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #196 Gepost op: 9-04-2023, 22:56:39 »
Ik heb hier eerder argumenten gegeven waarom Comfort de mol niet is. Daar komt nu bij dat ze in de dierentuin het beslissende juiste antwoord gaf die €1000 opleverde en dat zij een rood scherm kreeg.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #197 Gepost op: 9-04-2023, 22:57:59 »

Jij bent degene die steeds die uitleg vraagt. ::rofl:: (En dat kan ook bij alle andere kandidaten.)

Comfort doet gewoon zoveel onmols en ze is zo verdacht hiee. Dan wil ik weten waarom om jullie op het goede pad te helpen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #198 Gepost op: 9-04-2023, 23:03:53 »
Daar gaan we dan:

Ik zie wel een mogelijkheid dat Comfort het nog is. Zeker na het falen van het succesvol mollen van de eerste opdracht met die 5000 euro. Ik denk dat daar ook naderhand van die molbiecht wel de optie is overwogen om de mol dan in deze positie te zetten en zo toch nog wat geld eraf te snoepen en wat acteerprestaties neer te zetten.

Ik twijfel wel echt hoor, en ga andere opties wel weer overwegen ondertussen :-\\
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #199 Gepost op: 9-04-2023, 23:24:52 »
...en wat acteerprestaties neer te zetten.

Volgens mij waren Comforts emoties wel echt over Leïla die haar hielp en door Comforts toedoen weg moest. Dus Comfort bezien zowel in de rol als mol als kandidaat: het leek me niet geacteerd.
Winnaar Klassiekers Pool 2023