Stond gisteren nog niet eens in mijn top 4, bij nog eens terugkijken zet ik haar op 1.
Dat mag allemaal in de eerste aflevering.
In de eerste proef probeert ze de slang naar de juiste mand te brengen. Dat lukt niet vanwege de bewegingssensor, uiteindelijk is het Matteo die het dier aflevert. Heeft ze hier veel tijd gerekt? De groep moest nog behoorlijk voortmaken op het eind.
Comfort lijkt zich met haar turnervaring idd. handig op de laatste positie te manoeuvreren. Ik vind dat 'ja?' als Samya haar als laatste wil echt wel gretig klinken. Toos had dat al eerder voorgesteld, maar hoe ze daarop reageert heeft de montage niet gehaald.
Bij de aanwijzing 'sleutel binnen de tijd' inspecteert Matteo nogmaals de klok, Comfort wil dat hij aan de achterkant kijkt. Of andere klokken zoeken. Als ze de sleutel hebben, trapt ze als eerste op de rem ('Nee, hoeveel tijd hebben we?') waarop een enorme discussie volgt. Lancelot komt met: 'wel bevrijden, niks zeggen', en dan wil ze direct naar Lieselot. Zodat de teller niet verder oploopt?
Comfort tovert makkelijk een stralende glimlach op haar gezicht, een voordeel bij het zien van de schermen.