Voorspelbaar, dat zelfgenoegzame geglunder van al die mensen die zo gretig hun blote bips afvegen met het spelconcept. 
Gelukkig wordt het spelconcept niet bepaald door molloten op dit forum maar door de makers en door de makers alleen. Iemand die dit spelconcept niet bevalt staat het helemaal vrij om niet (meer) te kijken.
De Mol is geen programma van heilige huisjes die moeten worden beschermd, maar een programma dat soms best mag schuren. Wat het belangrijkst is, geen kandidaten afschrijven als mol, heeft ook het meest gewogen.
Ik heb genoten van dit seizoen en vond de mol een van de beste die ik heb gezien. De molacties die we aan het einde van de finale zagen waren absoluut top en volgens mij hebben we nog lang niet alles gezien. Ik verwacht, nee ik weet 100% zeker, dat we volgende week nog wel wat kaarten omgedraaid zien worden waar geen kleine bedragen op stonden.
Gezien de 6 uit 20 score bij het rode scherm zou het mij niet verbazen dat we hier één van de scenario's die ik op dit forum heb gepost terug gaan zien.