Ik vond haar eerder in de auto heel knap "onderacteren": ze leek haar emoties voor zich te willen houden, maar toch leken ze door te breken in haar stem en ademhaling. Bij eliminaties zie je juist vaak dat de mol teveel acteert: ze komen altijd met een reactie van opluchting (handen voor het gezicht bijv), terwijl kandidaten dat lang niet altijd doen. Iemand die volledig stoïcijns is bij de executie is eigenlijk nooit de mol. Dus dat vond ik van Comfort echt extreem knap gedaan hier.
Vooral die lach ook die doorbrak op haar gezicht toen ook Lieselot haar kwam helpen. Je zou een moment van aarzeling of een mondhoek naar beneden verwachten, maar ze kwam meteen met een stralend 'Is het echt, Lieselot?'. Alsof ze weer hoop kreeg. Terwijl ze van binnen gedacht moet hebben: 'Damn!'.
Comfort heeft heel het seizoen door fantastisch geacteerd, maar dit was zeker een hoogtepunt. Verder vind ik het mooi om te zien hoe sterk ze in haar schoenen stond, en hoeveel plezier ze erin bleef hebben. Zoals iemand al schreef: nu eens meebewegen, even later toch weer niet. Heel goed in de timing was ze daarmee.
Ik verwacht bij de terugblik een mooie mix van brutale molacties (slackline, twee (!) rode eieren vernachelen

), subtielere molacties en knappe staaltjes omgekeerde psychologie (de bus). Een all-round mol, als je het mij vraagt. Slechts twee of drie mensen die haar doorhadden, is ook een goed resultaat.
Well done, Comfort!