Je benoemt perfect alle zaken die me ook zijn opgevallen. Kleine toevoeging: hij weet goed steeds andere te beschuldigen met het vaakst Ruben. De secundaire mollen, zoal gezegd in Café de mol. Merk ook op dat hij opvallend moeilijke elementen weet aan te geven, maar eenvoudige dan niet. En voor de rest doet hij vaak bitterweinig zelf in de opdrachten. Hij acteert constant de rustige, stoïcijns, terwijl films zowat het thema is. En hij is filmkenner. En hij neemt vaak de leiding in veel opdrachten of verdeling van mensen in deelopdrachten. Ook gezegd door Anke in café de mol. Viel me ook op dat hij de uitspraak deed: wie neemt er nu geen vrijstelling? En dan geen pasvraag nemen? Ook de vergelijking met Lennart heb ik al is gemaakt, net omdat het zo opvallend is ga je hem niet verdenken. Hier wel omgekeerd, dus in zo'n positie dat een mol ideaal, beschuldigingen worden afgewend. Ben er zelf héél snel bijgeweest als hij de mol is. Niemand die me wil geloven, enkel en alleen omwille van één non mol actie. Die volgens mij is uitgevoerd om verdenking te vermijden en bijvoorbeeld saus te veroorzaken in sommige hun hoofd. Comfort is hem beginnen verdenken, is duidelijk. Ruben zat er snel op, denk ik. En Toos weet ik niet, mogelijks volgende afvallers?