Ik vind dat de productie Toos, Lancelot en Thomas verdachter in beeld brengt dan Ruben die eerste aflevering verdacht was maar geleidelijk aan onder de radar verdween om in afl. 6 terug boven water te komen. Dat hij bij momenten in-your-face molt klopt wel maar dat deed mol Lennart 2 jaar geleden nog meer.
Lennart werd aanvankelijk ook in de luwte gehouden (hoewel er toen al duidelijke molacties waren) maar werd niet verdacht door de kandidaten. Afl. 6 ging hij opvallend mollen (wellicht in de hoop toch door iemand verdacht te worden) met het crashen van het vliegtuig en uit de pot halen van €10.000, zó opvallend dat ik twijfelde. Vreemd genoeg bleven de kandidaten hem nog steeds niet verdenken hoewel hij hier door de meesten verdacht werd.
Ik denk dat Ruben tot nu toe niet werd verdacht maar dat de kandidaten nu meer naar hem kijken.
Komaan: de bunkerproef: Ruben kwam het verdachtst in beeld door zijn code niet te willen tonen
De ei-proef: Ruben die zegt het kaartje weg te smijten. Ruben komt verdacht in beeld
Vorige week met het stuntvliegen: Ruben die slechte instructies geeft komt in beeld
Deze week: één en al Ruben die verdacht in beeld komt.
Dus enkel aflevering 2 komt hij wat minder verdacht in beeld.
1 aflevering op 6
Lennart werd niet verdacht omdat hij in de afleveringen daarvoor nooit voor geld uit de pot ging door vrijstellingen. Hij saboteerde de proef wel op een andere, veel listigere manier. Maar de groep vertrouwde hem wel. Dit terwijl de groep toen zelf steeds voor vrijstellingen en dus geld uit de pot ging. Ze zagen die 10.000€ dus eerder als een wraakactie van een kandidaat die ontgoocheld was in zijn mede-kandidaten. Hij zei dat toen ook in zijn speech na die 10.000€.
En Lennart werd ook nooit zo verdacht in beeld gebracht als Ruben het hele seizoen lang.