Thomas was m'n wensmol en is nu numero uno molverdachte. Ruben op 2. maar daar wil ik niet aan vanwege zijn awkward gedrag. Thomas zou ook een logische en veilige keuze zijn na het debacle van vorig jaar. Een leraar, goede middenmoot qua leeftijd, kan zeker tegen een stootje en lijkt hartstikke stabiel en sociaal.
Was sturend bij de bomopdracht, kan voorkennis hebben gehad daar. Maakte een hoop fouten in de Zoo opdracht (las zelfs letterlijk 'beat' ipv bear hardop en had zogenaamd nog geen benul, als leraar...) en wilde zo ongeveer als eerste Commy niet helpen, waarmee hij de deur openzette voor de rest om ook te weigeren. Begint toch ook echt listig te worden halverwege het seizoen. En in de biecht leek de mol erop te hameren dat hij ook een beetje onopvallend wilde blijven binnen de groep. Dat doet me ook eerder aan Thomas dan aan Ruben denken, die wel heel opvallend was met zijn stugge weigering zijn code te geven in de bomopdracht. Ben een fan van Thomas.
In Café De Mol lieten ze zien dat Thomas en Toos één van hun eigen codes in elk geval verkeerd zetten, ik heb even niet helder wie de code nou verkeerd afleest of neerzet. Maar zo kun je dus ook zorgen dat dat onderdeel van de opdrachten al zeker mislukt.
Interessant en ook dat wijst naar Thomas. Zou heel erg gedurfd zijn. Net zoals hij een lading eieren aan de achterkant van iemands pak plaatste, mogelijk wetend dat die zittend in de jeep allemaal kapot zouden gaan.