Auteur Topic: [kandidaat] Thomas  (gelezen 15216 keer)

Offline marivwae

• Forumlid
Re: [kandidaat] Thomas
« Reactie #140 Gepost op: 15-04-2023, 14:40:25 »
Het zou mij in dat geval meer richting uitgang van die tunnel doen bewegen. Net iets te voor de hand liggend als aanwijzing. Net als dat 'beats' niet zien als vout.

Zat jij niet nog steeds in een Lieselot-tunnel? Anders ook genoeg redenen om een afslag uit de tunnel te nemen hoor  ::rofl::
I was blind but now I can see

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 15-04-2023, 15:34:06 »
Zat jij niet nog steeds in een Lieselot-tunnel? Anders ook genoeg redenen om een afslag uit de tunnel te nemen hoor  ::rofl::
Zat is correct. Ik neig al een tijdje het meest naar Comfort, hoewel het mij om de een of andere reden toch niet zou verbazen als het Lieselot is. Ik hoor haar al denken: waarom tilt die Lancelot niet gewoon even zo'n pasvraag op. Sh*t.
Ik hou niet zo van tunnels by the way en heb ook wel vaker argumenten aangedragen voor kandidaten die ik absoluut niet verdacht. Ik probeer zo objectief mogelijk te kijken naar het programma.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2023, 15:41:34 door MartinJ »

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 15-04-2023, 15:46:59 »
Zat is correct. Ik neig al een tijdje het meest naar Comfort, hoewel het mij om de een of andere reden toch niet zou verbazen als het Lieselot is. Ik hoor haar al denken: waarom tilt die Lancelot niet gewoon even zo'n pasvraag op. Sh*t.
Ik hou niet zo van tunnels by the way en heb ook wel vaker argumenten aangedragen voor kandidaten die ik absoluut niet verdacht. Ik probeer zo objectief mogelijk te kijken naar het programma.

Dus: nadat de motelkamerproef is mislukt voor de mol Lieselot én de nucleaire bunkerproef is mislukt voor mol Lieselot, denkt Lieselot dan: Ik ga Comfort helpen, zo help ik weer 1000€ minder uit de pot. Neen, Lieselot KAN het niet zijn.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2023, 15:49:02 door marivwae »
I was blind but now I can see

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #143 Gepost op: 16-04-2023, 15:03:50 »
Citaat van: MartinJ
Net iets te voor de hand liggend als aanwijzing. Net als dat 'beats' niet zien als vout.

Is vout een fout, of oud-Nederlands?
« Laatst bewerkt op: 16-04-2023, 15:52:36 door Belgian Mol »

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 16-04-2023, 15:09:01 »
Net iets te voor de hand liggend als aanwijzing. Net als dat 'beats' niet zien als vout.

Is vout een fout, of oud-Nederlands?
Nee, het was om te laten zien dat je zo'n overduidelijke fout normaal niet mist, net als beats i.p.v. bears. Bedankt voor het aantonen daarvan.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 16-04-2023, 16:06:50 »
De rugcode van Thomas was H2K703E.
Die 703 kan je vanachter naar voor lezen als mol.
Werd ook al gedaan in Duitsland waar mol Lennert bij de bunkeropdracht in kamer 307 was. Dit was toen een hint.
Kan toeval zijn en absoluut niets betekenen, maar het jaagt mij weer een stukje dieper in mijn tunnel.  ::rofl::

In de Duitse bunker was het overigens "301" en niet "307". Daarmee kon je in aflevering 4 de helft van de groep uitsluiten. Bovendien zaten in die kamer 4 vrouwen en 1 man. Dus samen met het mannelijk symbool van het maisveld, kon je nu al weten wie de mol was.

Dit seizoen zou het dan ook in afl 4 een directe hint naar de mol zijn.
Typische hint, maar voor mijn gevoel iets te direct op een iets te vroeg moment? Ik dacht nog even dat het wat moeilijker was in vegerlijking met de Duitse "301", omdat de 307 niet mooi onder elkaar stonden op de rug van Thomas... Maar de 307 vielen mij juist op bij het liftpaneel, waar de getallen wel mooi naast elkaar staan.

Ik steek trouwens wel voorzichting een teentje in de Thomas tunnel deze week.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2023, 16:11:57 door annebeestje »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #146 Gepost op: 16-04-2023, 22:51:39 »
Mooie vette molacties voor Thomas erbij weer. Lieselot ineens niet begrijpen, niet vernoemen dat er "Peter" gezegd werd in het filmfragment (Hook gaat over Peter Pan) en doordrukken dat iedereen gevlogen zal hebben. (En als zijn vrouw niet ingreep had hij de zwijgzame hotdogvreter een pikant worstje in de maag gesplitst.)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #147 Gepost op: 16-04-2023, 22:53:26 »
Case closed  ::jaja::

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 16-04-2023, 22:53:37 »
Lieselot begreep ik nu ook wel niet.

Peter verzwijgen was dan weer heel opvallend. Al dacht ik zelf Peter Pan zal het toch wel niet zijn?

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 16-04-2023, 22:55:59 »
Tegen Thomas:
- waarom Lancelot zo goede instructies geven?
- zeggen dat die actrice niet in Inglorious bastards speelt

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #150 Gepost op: 16-04-2023, 23:02:10 »
Lancelot is hem aan t testen.
Iedereen weet dat sigourny weaver daar niet in speelt. Dan was hij keihard afgegaan.
Hij komt vervolgens twijfelend met copycat waar Lancelot dan mee akkoord gaat en fout was.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 16-04-2023, 23:44:43 »
Tegen Thomas:
- waarom Lancelot zo goede instructies geven?

Er was al 3000 euro uit de pot op dat moment.

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 17-04-2023, 00:34:37 »
Waarom risico nemen en het juiste fragment kiezen?

Offline hamsterdam

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 17-04-2023, 07:09:26 »
Waarom risico nemen en het juiste fragment kiezen?

Zijn omschrijving van het fragment was dan wel weer heel slecht ….

Waarom verstaat hij als West-Vlaming werekeren niet? Weer/were ipv terug is volgens mij juist typisch West-Vlaams …

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #154 Gepost op: 17-04-2023, 07:46:42 »
Thomas was verbaasd bij het traag rijden door Leïla over ‘rustig de tijd nemen’ om te gaan plassen, zei dat hij dat niet kende  om met alleen maar vrouwen in de auto te zijn en dan rustig de tijd te nemen.
Maar zijn eigen gezin, een vrouw en drie dochters, dat is toch hetzelfde in de auto?

Offline Social

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 17-04-2023, 08:13:22 »
Het is wel niet zo dat Thomas Lieselot niet begreep toen ze sprak, hij haalde enkel aan dat hij niets met de instructies was en
dat hij blijkbaar niet geholpen was met “werekeren”.

Uiteraard hield hij zich gewoon van den domme en deed traag verder.

Erg opvallende acties, het lag er zo dik op bij Thomas, dat het je zou doen twijfelen.

Als hij de mol niet blijkt te zijn, dan is het in feite onmogelijk om nog zeker te zijn over een keuze. Tenzij er in de volgende 2 afleveringen een héél duidelijke tip zit.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #156 Gepost op: 17-04-2023, 13:05:58 »
Mooie vette molacties voor Thomas erbij weer. Lieselot ineens niet begrijpen, niet vernoemen dat er "Peter" gezegd werd in het filmfragment (Hook gaat over Peter Pan) en doordrukken dat iedereen gevlogen zal hebben. (En als zijn vrouw niet ingreep had hij de zwijgzame hotdogvreter een pikant worstje in de maag gesplitst.)
Mooi samengevat, halfweg de serie definitief deze tunnel in  ::jaja::

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 17-04-2023, 13:13:05 »
Dat wel Lancelot zo goed helpen zit me toch dwars. Het lijkt me te duidelijk. Of hij of Ruben is duidelijk aan het nepmollen. En dan neig ik naar Thomas voorlopig.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #158 Gepost op: 17-04-2023, 13:21:35 »
Dat wel Lancelot zo goed helpen zit me toch dwars. Het lijkt me te duidelijk. Of hij of Ruben is duidelijk aan het nepmollen. En dan neig ik naar Thomas voorlopig.
Ja dat snap ik ook wel. Aan de andere kant moet je niet vergeten dat een mol in De Mol vaak ook wel wat goede dingetjes doet. Zeker als er al 3.000 euro weggegooid is. In feite is Thomas betrokken bij het niet verdienen van 4.500 euro (slecht drone besturen in zijn eigen beurt waardoor er maar 1 tip komt, Peter niet noemen in zijn fragment en dominant zijn in het pasvragen dilemma). Dan mag er ook wel iets goed gaan, zeker omdat ik het vermoeden heb dat Lancelot zijn kant op kijkt.

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #159 Gepost op: 17-04-2023, 13:41:27 »
Zou Toos all-in op Thomas gaan? Waar en wanneer zijn voor Toos dan de alarmbellen gaan rinkelen, meest voor de hand liggend in in de lanceerbunker... Vond Toos het opvallend hoe Thomas opeens de blacklighttegelroute vond? Heeft Thmas geklooid met de codes?
« Laatst bewerkt op: 17-04-2023, 23:00:14 door Mollem »