Ik heb nu aflevering 1 en 2 ook gezien en volgens mij heeft dan bijna iedereen ze al bijna door... Toch wat Annemarievibes.
Ik denk niet dat iedereen op Comfort zat als mol. Ik denk zelfs dat buiten Toos en Lancelot niemand op Comfort zat.
Van Thomas weten we dat hij eruit is gegaan op Toos. Ruben zat, vermoed ik, op Lancelot (gebaseerd op zijn keuze bij zijn eerste duel).
Lieselot had bij de test in aflevering 4 zeker niet op Comfort ingezet, want dan zou ze haar niet helpen. Als ze dan fout zit dan weet ze dat wanneer zij terug komt in het spel zij al zeker fout zat op de test en dus dat de kans groot is dat ze haar koffers mag pakken.
Leïla had ook zeker niet ingezet op Commy, want dan zou ze nog in het spel zitten.
En al wie voor aflevering 4 had ingezet/gespreid op Commy had nog in het spel gezeten in die fase van het spel.
Dus volgens mij zaten er 2, maximum 3 kandidaten op Comfort gedurende het hele spel.
Ik denk wel dat er veel zijn uitgegaan op Ruben en Lancelot.
Als ik een pronostiek zou invullen op wie wie is uitgegaan zou dat bij mij zijn:
Matteo: Lancelot of Conny, maar Lancelot is waarschijnlijker gezien het geslacht van de mol
Samya: Lancelot of Ruben
Conny: Toos
Leïla: Ruben
Lieselot: Thomas
Thomas: Toos
Ruben: Lancelot