Hoe vaak moet ik deze redenatie nog naar het land der fabelen verwijzen.
Als Comfort 6/20 had en Leila 5/20, dan kan Leila haar vel redden eventueel ten koste van de kandidaat zijnde niet de mol, die de één na hoogste score had.
Die clausule dat de mol hoger moest scoren dan de kandidaat met de één na hoogste score was alleen van toepassing als de mol het rode scherm had en dus moest "strijden" met een kandidaat.
Prima als je het niet eens bent dat de mol een rood scherm krijgt, maar kom dan wel met echte argumenten.
Je laat een mol doen alsof hij kandidaat is . En een score neerzetten waar een echte kandidaat dan onder duikt , die dan met pasvragen een beter score neerzet , maar dan zou de mol ineens niet afvallen omdat het geen kandidaat meer is . Wat een logica is dat. Dit is echt volksverlakkerij eerste klasse en ik hoop niet dat dit de uitleg gaat zijn die de makers eraan gaan geven.
( ik heb de chat met gilles niet gevolgd dus geen idee of er daar wat over gezegd is )
Er wordt letterlijk gezegd een kandidaat krijgt de kans zich terug te spelen . Commy komt in de auto, moeten we haar dan niet zien also kandidaat ? Waarschijnlijk dus niet en is dus heel het verder spel op dat moment toneelspel. Want als de mol toch niet af kon vallen,( want geen kandidaat ) hadden die foto’s nul komma nul toegevoegde waarde op de uitslag van de eliminatie , maar gingen enkel om geld.
Ik heb een hekel aan toegevoegde geheime clausules , maar dat weet iedereen die me wat kent.
Ik doe niet mee aan Pools ( naja schrijf me wel in maar vergeet altijd zo rond week 2-3 in te vullen ) dus of ik nu wel of niet goed zat met mijn mol, heeft voor mij nul meegespeeld in mijn mening over dit experiment
Ik ga bv ook heel slecht op deelname van jong psv , Ajax etc in kkd terwijl er voor hen andere regels zijn over promotie.