Als we Toos zien in de taxi schijnt de zon vol op zijn gezicht, het kan dat er bij de anderen meer bewolking is. Als Ruben uitstapt zit de zon meer naar het westen, aan de schaduw van de taxi te zien. De mol is sowieso als eerste gebracht, maar of die dan als eerste in de taxi is gefilmd is nog de vraag.
Ik heb ook naar de schaduwen gekeken en van de taxirit zelf kan ik alleen bepalen dat Commy, Ruben en Toos nog met vol zonlicht hebben gereden, maar Thomas en Lancelot niet.
Als we ervan uitgaan dat de mol als eerste gebracht is, wat mij logisch lijkt, zal de mol tussen Commy, Ruben en Toos moeten zitten.
Wanneer ik dan puur naar het uistapmoment van de auto kijk, lijkt mij de volgorde:
Commy (schaduw begint halverwege het witte plaatje op de linkerdeur)
Ruben (schaduw begint ongeveer bij het oranje witte plaatje rechterdeur)
Toos (schaduw begint onder Welcome rechterdeur)
Ik heb ook nog gekeken naar de schaduwen tijdens het gesprek.
Bij Commy lijken aanrijmoment, gesprek en uitstapmoment te kloppen zonder gekke dingen.
Bij Ruben en Toos zie ik het aanrijmoment niet en kan ik dus niet bepalen of het gesprek gelijk na aankomst gedaan is. Wat ik wel kan zeggen is dat bij Ruben het gesprek klopt met de uitstaptijd en ook bij Toos lijkt dit te kloppen, als is het hier moeilijker te bepalen doordat de taxi anders geparkeerd staat (slecht zicht op het restaurant)
Ik heb de taxirit zelf echt een aantal keren bekeken, maar ik kan niet goed zien wie hier de hoogste zon heeft en dus als eerste van de drie gebracht moet zijn.