"Terwijl ik dit schrijf, vraag ik me af in hoeverre iedereen echt over elkaar denkt. Ook ik heb mijn slechtste kant al van me afgeschreven. Maar het ergste was wel wat er vandaag gebeurde. Alsof het kamp ineens een weloverwogen besluit kon nemen... Het was het eerste moment van helderheid sinds de dood van Kaaasje...Maar helderheid leidt niet altijd tot duidelijkheid en zo overtrokken er toch vlekken van onwetendheid over het kamp. Deslaniettemin werd er besluitvaardig weer iemand gestoken met de sabel...
Alleen bleek het dit keer extreem lastig om Freak123 neer te steken. Alsof er een harnas omheen zat. Of hen had gewoon een hele dikke huid. Enfin, de sabel kwam er uiteindelijk wel doorheen, en er vloeide weer magisch stof door de lucht. het kleurde zilvergrijs. en de hints waren duidelijk... Helemaal toen het schild tevoorschijn kwam. Freak123 was de Schildwacht
En nu met een gevoel van angst gaat iedereen weer proberen te slapen, of handelen. Wetend dat de Rovers weder een poging zullen doen om iemand van ons te vermoorden..."De handelaar heeft opnieuw een kaart voor jullie uitgekozen:
Als je deze kaart inzet, telt iemand anders zijn stem niet. Deze kaart mag ook op jezelf gespeeld worden. Je speelt deze kaart openbaar en zegt
dikgedrukt op wie.
Daarnaast nog een waarschuwing voor de spelers met een nachtactie, deze mogen iedere nacht!
Jullie hebben tot
vrijdag 8 september 21:00 uur de tijd (Ik ben morgen de hele dag niet beschikbaar en pas vrijdagavond weer terug!)