Auteur Topic: [Kandidaat] Charlotte  (gelezen 7681 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #80 Gepost op: 15-04-2024, 15:10:32 »
Mee eens dat het de meest ideale molsituatie is om in de pizzafinale te staan en daar ananas te vangen, maar we hebben in het verleden al meer situaties gehad waar de mol niet aanwezig was waar er geld uit de pot kon, of dat een individuele actie van de mol zelfs geld opbracht .

Dus ja molpunten voor senne stephanie en lynn en iets minder voor michael en nog minder voor charlotte en bernard

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #81 Gepost op: 15-04-2024, 17:52:13 »
Waar Lynn na het op de grond laten vallen van haar pizza achterblijft, lopen Senne en Stephanie voor spek en bonen mee tot het eind. Vond dat raar, als mol zou je dat doen om wellicht nog iets te kunnen verpesten? Of als kandidaat om mol Michaël in de gaten te kunnen blijven houden  ::vergroot::

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #82 Gepost op: 15-04-2024, 22:27:36 »
Doe geen moeite Barry: Charlottisme is een dusdanig hardnekkige aandoening dat de lijders hieraan tot ver in de zomer, als de echte Mol allang onthuld is, zullen blijven volhouden dat Charlotte de Mol was.

 ;)
Dit jaar is dat dan wel terecht, ze heet niet voor niets de mol  ::rofl::

Offline Mogura

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #83 Gepost op: 15-04-2024, 23:53:43 »
Charlotte niet de mol, zij beslist om te stemmen op coco als afvaller wat ook klopt de rest volgt. De mol was wel even pissed precies dat iedereen Charlotte volgt.

Tevens ook 2 verdubbelaars doorgegeven aan Senne, niet echt logisch om dan als mol zijnde toch nog de juiste afvaller aan te duiden. Want geen geld uit de pot en de verdubbelaars blijven er nog zeker in.
Volgens mij was dit een opdracht om de mol een grotere kans te geven om de verdubbelaars weg te spelen. Indien de verdubbelaars aan de niet afvaller gegeven zijn haal je geld uit de pot door foute afvaller aan te duiden en heb je dan een hogere kans dat verdubbelaars weg zijn. Situatie waarbij afvaller de verdubbelaars op zak heeft was ook wel tof geweest, maar was niet het geval hier. Dit doet me wat denken aan de Monty Hall paradox.
Begrijp wel dat de mol hier pissed is want in principe is de kans dat ze de juiste afvaller aanduiden klein zeker als je nog wat kan mollen.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #84 Gepost op: 16-04-2024, 09:43:39 »
En toch is Charlotte de Mol hoor  ::tandpastasmiley::


Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #85 Gepost op: 16-04-2024, 11:49:17 »
Ik zie Charlotte ook niet als mol, maar je kan niet verwachten dat een mol altijd maar op de beste locatie staat. Charlotte kon bijvoorbeeld nooit opeisen om de pizzafinale te spelen, nadat Stephanie zou duidelijk het beste was met de dozen. Zij had die plek simpelweg verdiend.

In een kart zitten is misschien niet de beste positie, maar je hebt alsnog direct invloed op 1000 euro, dus zo gek is die plek niet. Wat ze echter doet vind ik absoluut niet passen bij een mol. De molstrategie hier is heel goed je best doen, maar het uiteindelijk net niet redden. Zodat er nog wat boosts aan je verspild worden bijvoorbeeld.

De verdubbelaars vergeten vind ik ook niet passen bij een mol. Heel flauw, dit zie ik een mol niet snel doen.

En ja, ze wijst duidelijk Coco aan. Zijn vast redenen te bedenken waarom ze dit (als mol) zou doen, maar an sich spreekt het niet voor haar als mol.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #86 Gepost op: 16-04-2024, 14:17:42 »
In een kart zitten is misschien niet de beste positie, maar je hebt alsnog direct invloed op 1000 euro, dus zo gek is die plek niet. Wat ze echter doet vind ik absoluut niet passen bij een mol. De molstrategie hier is heel goed je best doen, maar het uiteindelijk net niet redden. Zodat er nog wat boosts aan je verspild worden bijvoorbeeld.

De verdubbelaars vergeten vind ik ook niet passen bij een mol. Heel flauw, dit zie ik een mol niet snel doen.
Zijn toch zaken die ze achteraf perfect als sabotage kunnen tonen hoor. Extra traag rijden met de karts en 3 bananen verloren laten gaan. De bananen leken me veel belangrijker dan de boosts.

Verdubbelaars vergeten en wat acteren is gewoon prima molgedrag toch? In principe zou de mol de verdubbelaars doorgeven aan een kandidaat die op het slechte spoor zit maar Coco kreeg ze niet dus dat is eerder onmols.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #87 Gepost op: 16-04-2024, 14:31:01 »
Het kan zeker. Maar ik vind het niet bij een mol passen om expres zo langzaam te rijden dat je na 2 (?) rondjes je bananen al kwijt bent. Net zoals de verdubbelaars vergeten. Natuurlijk kan het, ik vind het gewoon niet passen bij een mol.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #88 Gepost op: 16-04-2024, 15:08:16 »
Als de Mol in deze aflevering de verdubbelaars had, was het het zeker waard om er eentje in te zetten. Zowel bij het karten als bij de pizza's is de kans heel groot dat maar een deel van het maximumbedrag verdiend wordt. Beter eentje inzetten dan ze uit handen geven en twee kansen op een dikke opdracht (zoals de ventilatoren uit afl. 2) behouden.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #89 Gepost op: 16-04-2024, 15:45:27 »
Charlotte verdenk ik nu minder omdat zij als eerste Coco aanwees als afvaller. Maar snel in de race ingehaald worden en de verdubbelaars doodleuk vergeten vind ik te goedkoop mollen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #90 Gepost op: 16-04-2024, 15:46:34 »
In het verborgen aanwijzingen topic staat nu wel een ding wat me heel erg richting Charlotte stuurt..

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #91 Gepost op: 16-04-2024, 21:30:07 »
"De mol heeft niet stilgezeten", Charlotte in beeld bij het bestuderen van haar molboekje was de enige die aan het lopen was. En ook niet stilzat omdat ze in de kart zat...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #92 Gepost op: 17-04-2024, 11:46:45 »
Dat Charlotte traag kart is iets wat kan voorvallen. Ik ga regelmatig karten en als er dan een dame bij is, kan de snelheid wel eens tegenvallen. Daarmee wil ik niemand schofferen, maar mannen nemen over het algemeen iets liever wat risico. En natuurlijk wil de mol karten, dat is toch de leukste positie? Dat heeft bij eerdere mollen al vaker boven de ideale molpositie gestaan.

En ik herhaal, het is uiteindelijk Stéphanie en dan Lynn die finaal op Coco stemmen. Charlotte is pas de derde.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #93 Gepost op: 17-04-2024, 15:26:37 »
Charlotte is de eerste die vraagt of Coco stress heeft en dat ze tussen Michaël en Coco twijfelt.
"Mag ik zeggen wie ik denk? Of Mich of Coco."
Bij de beslissing eerst Stephanie, dan Lynn, dan Charlotte (ik geloof er niks van), dan Charlotte: "handjes in de lucht voor Coco"

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #94 Gepost op: 17-04-2024, 23:40:33 »
Dat Charlotte traag kart is iets wat kan voorvallen. Ik ga regelmatig karten en als er dan een dame bij is, kan de snelheid wel eens tegenvallen.
Ik herinner mij nog uit het voorstellen van de kandidaten dat Charlotte bekend is al roekeloze (bromfiets)rijder. Traag karten komt dan niet zo snel bij me op.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #95 Gepost op: 18-04-2024, 08:19:21 »
Ik herinner mij nog uit het voorstellen van de kandidaten dat Charlotte bekend is al roekeloze (bromfiets)rijder. Traag karten komt dan niet zo snel bij me op.

Karten is iets heel anders dan autorijden...

En waarom zou de mol niet gewoon willen karten? Bij de mario's kijken twee personen los op je vingers. Bij het karten garantie op 1000 euro uit de pot als mol.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #96 Gepost op: 18-04-2024, 13:17:45 »
Het ging mij om het woordje roekeloos. Dat associeer ik (ook) met snelheid, ongeacht op welk gemotoriseerde voertuig je ook zit.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #97 Gepost op: 18-04-2024, 14:13:12 »
Het hele beeld van charlotte past gewoon niet bij het slakkentempo van haar kartritje ( ik kan het geen race noemen zelfs ). Tot nu toe ging ze overal vol voor , haar introverhaal geeft aan dat vriendinnen haar roekeloos noemen en dan ineens dit .
Tuurlijk kan het zijn dat ze niet kan karten ,maar het was wel opvallend. En het is 1000 k niet in de pot en 3 bananen weggespeeld

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #98 Gepost op: 18-04-2024, 14:38:30 »
En bovendien zei ze vrij bedeesd en met een gespeeld lachje met de hand voor de mond 'Ik heb die niet bij' toen haar gevraagd werd om de verdubbelaars al dan niet in te zetten. Een kandidaat zou denk ik meer een authentieke geschrokken reactie geven.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #99 Gepost op: 18-04-2024, 15:41:37 »
De kans is groot dat ze het ook (deels) bewust heeft gedaan hoor, dat ontken ik zeker niet als Charlottetunnelaar. Drie bananen snel wegspelen is ook mooi meegenomen.