Auteur Topic: [Kandidaat] Charlotte  (gelezen 10437 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #140 Gepost op: 28-04-2024, 22:46:17 »
Ik zie nog altijd geen reden om van Charlotte af te stappen. Maar ben alles behalve zeker.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #141 Gepost op: 28-04-2024, 23:28:26 »
Als ze geen molboekjes geofferd hadden was het 0 euro geworden i.p.v. 3000, dus dat is niet zo'n sterk argument.

Boekhoudtechnisch voor de mol was 0 ipv 3000 beter geweest, ben ik met je eens. Maar hier mocht wel wat geld verdiend worden denk ik, en met Charlotte's voorstel voor die offers ging er toch wat geld uit en bleef haar goodwill in stand: gaan voor de pot en het groepsgevoel.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #142 Gepost op: 28-04-2024, 23:42:39 »
Ik verwacht nog een bieding op een vrijstelling voor de finale volgende week. Charlotte zet zichzelf perfect neer om daar dan een hoog bedrag te bieden ' want jullie gaan toch alleen maar voor eigen gewin, ik heb de vorige aflevering maar 200 eur geboden." Beetje a la Lennart.
Er is net een veiling geweest, dus ik verwacht nu geen bieding meer op een vrijstelling. Dat zou 2 weken op rij bijna hetzelfde zijn. Ik schat de makers wel wat hoger in dan dat.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #143 Gepost op: 28-04-2024, 23:59:20 »
In het begin was ik niet zo'n grote fan van haar, maar dat is in de loop van het seizoen volledig omgedraaid. 
 
Haar reactie nadat Michael weer eens 3000 euro wegspeelt was meer dan terecht. Ik vond het al opvallend dat hij en Senne zo makkelijk wegkwamen na het openen van de Doos van Pandora. Door haar authentieke emoties krijgt ze de groep mee. Ik zie haar reacties ook zeker niet als gespeeld, en durf haar momenteel als enige volledig af te strepen. 
 
Maar wat een supertoffe dame is ze!

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #144 Gepost op: 29-04-2024, 00:02:03 »
In het begin was ik niet zo'n grote fan van haar, maar dat is in de loop van het seizoen volledig omgedraaid. 
 
Haar reactie nadat Michael weer eens 3000 euro wegspeelt was meer dan terecht. Ik vond het al opvallend dat hij en Senne zo makkelijk wegkwamen na het openen van de Doos van Pandora. Door haar authentieke emoties krijgt ze de groep mee. Ik zie haar reacties ook zeker niet als gespeeld, en durf haar momenteel als enige volledig af te strepen. 
 
Maar wat een supertoffe dame is ze!
Hier ben ik het volledig mee eens en ik vind dat dat ook wel eens gezegd mag worden! Het geeft opnieuw perfect weer hoe je een kandidaat in de eerste afleveringen iets minder sympathiek kan vinden, maar dat je die op termijn toch gaat appreciëren. Dat is één van de vele dingen die ik ook zo mooi vind aan dit fantastische programma.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #145 Gepost op: 29-04-2024, 08:10:32 »
Ik stem op Michael, maar zou het niet gek vinden om Charlotte als mol bekend gemaakt te zien worden. Mijn schot voor de boeg. Verwacht niet dat ze actrice is van beroep, ook een mol kan gewoon oprecht reageren wanneer alles en iedereen die 3 duizend zo maar achteloos inzet. Sowieso is het curieus waarom je denkt weg te komen met 200 euro als een na hoogste bod.

Vervolgens het messen trekken goed doen, geen cijfer raken. Het is dat een Senne en Stephanie er mee akkoord waren hun boekje kwijt te raken. Wel als een van de eerste geen kogels meer hebben. Uit enthousiasme je spaarzame aantal kogels al verschieten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #146 Gepost op: 29-04-2024, 11:37:30 »
Vond wel interessant dat Stéphanie in Café De Mol gevraagd werd naar de doos van Pandora en 'wat als Charlotte hem niet had willen openen?'.
Ze zei 'ik denk dat ik haar wel had kunnen overhalen' maar mocht ze haar wellicht verdenken/Charlotte de mol zijn dan is dit best een gevaarlijke vraag zo in een live uitzending.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #147 Gepost op: 29-04-2024, 11:50:01 »
Alles komt terug?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #148 Gepost op: 29-04-2024, 12:22:00 »
Ja, maar de tranen van Uma waren destijds toch wel vrij duidelijk geacteerd, terwijl Charlotte gisteren toch wel echt overstuur leek. Dat was niet even huilen, maar een echt huilbui. Je zag ook dat haar gezicht helemaal rood was. Als dit wel geacteerd was, moet ze direct weg uit de pharmacie en gauw naar Hollywood!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #149 Gepost op: 29-04-2024, 16:45:57 »
Ik zie nog altijd geen reden om van Charlotte af te stappen. Maar ben alles behalve zeker.

Ik heb genoeg redenen. De eerste 2 afleveringen snap ik de Charlotteverdenking. Erna niet meer.

Ik snap niet waarom de mol in de verliezende APE wil zitten.Dan moet je je kaarten openleggen als goede leugenaar én hopen dat de andere niet nog overtuigender zijn én hopen dat je partner het niet verknalt (wat Philippe eigenlijk deed met te stellen dat ze begonnen). Als mol leer je genoeg pastasoorten vanbuiten dat je wint of je zit in de BMW (wat Charlotte makkelijk kon doen door te zeggen dat de mannen in de APE konden én de vrouwen in de auto)

Daarnaast in aflevering 4 zit zij bij de pizzaproef in de slechtste groep, want hier heb je enkel invloed op jezelf en niet op de anderen. Bepaald moment hebben zij genoeg pizzadozen voor alle 3. Wat doe je dan als mol als je niemand kan beïnvloeden? Want als Bernard en Stéphanie niets laten vallen, sta je eigenlijk machteloos als je zelf niet opzichtig veel laat vallen

In aflevering 5 mist zij weer de finale én ik kan niet geloven dat de mol 2x de finale mist. In aflevering 4 heb je dan geen 500 euro in de pot, maar in aflevering 5 geef je een vrijgeleid, zeker met een verdubbelaar. (en dat zou ik zeer lui mollen vinden trouwens)

Hier in aflevering 6, is haar reactie echt over the top. Als mol riskeer je een klimaat te zetten waarbij niemand voor zichzelf durft te gaan, wetende dat de paintballopdracht eigenlijk gemaakt is om onrust te zaaien, is dat heel raar als mol.

Tel daarbij haar zeer expressieve reacties zoals bij het vergeten van de verdubbelaars, wanneer ze hoort dat de anderen in kisten zitten én haar boosheid na de veiling. Dan zou het een ongelofelijke actrice zijn.

Ik zie in haar meer een Annelotte.  Daarom denk ik dat ze wint
klaar voor de strijd

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #150 Gepost op: 29-04-2024, 18:20:11 »
Ja, ze is het dus niet. Maar ik vind haar wel sympathiek.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #151 Gepost op: 29-04-2024, 18:55:30 »
Ik heb Charlotte na enkele afleveringen afgeschreven, maar vond haar stem in opdracht 2 van de aflevering best natuurlijk…

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #152 Gepost op: 29-04-2024, 19:03:38 »
Het is dat een Senne en Stephanie er mee akkoord waren hun boekje kwijt te raken.
Eigenlijk was iedereen daarmee akkoord, want het boekje van Senne had evengoed dat van één van de 4 anderen kunnen zijn. Dat wisten ze op voorhand niet.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #153 Gepost op: 30-04-2024, 00:16:02 »
Ik heb Charlotte na enkele afleveringen afgeschreven, maar vond haar stem in opdracht 2 van de aflevering best natuurlijk…

Dat heb ik ook. Ik ga haar wat beter in de gaten houden, geloof ik.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #154 Gepost op: 30-04-2024, 13:10:06 »
Eens dat Charlotte het niet kan zijn. Ze ging ook echt helemaal op in die molboekjes-opdracht, dat doet een mol niet.

Ik vond haar wel heel raar reageren. Eerlijk gezegd vond ik het nogal manipulatief en hypocriet. In de doos van Pandora opdracht zegt ze dat ze die doos sowieso gaan openmaken. En dan nu ineens gaan huilen als er mensen voor zichzelf kiezen. Ze kwam op mij erg onsympathiek over.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #155 Gepost op: 30-04-2024, 15:03:42 »
Misschien hadden ze net afgesproken dat ze voor de pot zouden gaan. Als iedereen buiten de mol laag zou gekozen hebben, dan verraadt die zich daar.
Ik heb haar lang meegenomen maar de mol gaat daar echt niet het laagste bod uitbrengen, en als die dat al zou doen kan je wat foeteren op de groep, maar niet zo'n uitbarsting.
Daarbij, hier al gezegd, met haar reactie zorgt ze er net voor dat de groep, en de mol, het in de volgende opdracht wat beter gaan doen. Alles voor de sfeer en gezelligheid.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #156 Gepost op: 30-04-2024, 15:19:32 »
Ik vraag me bijna af of we in het stadium zitten dat iedereen de mol verdenkt en dit van elkaar weet, dat ze zo dacht aan 'we gaan nu met zijn allen tegen de mol'

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #157 Gepost op: 30-04-2024, 15:49:12 »
Wat Charlotte in de auto deed zou de ontlading van de spanning van het telefoontje kunnen zijn geweest, ik denk eigenlijk niet dat de mol echt live was, (teveel risico; het was een vantevoren gemaakte opname denk ik), dus zo veel adrenaline-ontlading hoefde denk ik ook weer niet.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #158 Gepost op: 2-05-2024, 13:07:12 »
Eens dat Charlotte het niet kan zijn. Ze ging ook echt helemaal op in die molboekjes-opdracht, dat doet een mol niet.


Als er niet in op wordt gegaan, dan eindigt de opdracht misschien na de eerste ronde. Weg plottwist, weg opdracht, weg goede tv. De mol moest net meewerken. Ze verspilt overigens veel kogels, net een van de meest molse kandidaten in deze opdracht.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #159 Gepost op: 2-05-2024, 15:37:42 »
Als er niet in op wordt gegaan, dan eindigt de opdracht misschien na de eerste ronde. Weg plottwist, weg opdracht, weg goede tv. De mol moest net meewerken. Ze verspilt overigens veel kogels, net een van de meest molse kandidaten in deze opdracht.

Ik bedoelde hoe fanatiek ze doet. Schreeuwen “je bent dood”, bijna emotioneel worden nadat Stephanie zich opoffert, etc. Een heel ander soort fanatisme dan je ziet bij Michael bijvoorbeeld. Ze leek me hier volledig oprecht.