Auteur Topic: [Kandidaat] Charlotte  (gelezen 10905 keer)

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #180 Gepost op: 5-05-2024, 21:18:38 »
Helaas pindakaas  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #181 Gepost op: 5-05-2024, 21:22:59 »
Zeker jammer. Geweldig leuk mens. Dadelijk in Café de Mol. 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #182 Gepost op: 5-05-2024, 21:27:05 »
Had het wel mooi gevonden als ze de mol was omdat ze onder de radar vloog. En ze wordt makkelijk onderschat. Michael's molactie worden telkens duidelijk belicht. Zo duidelijk zou het dan niet kunnen zijn, denk je dan  ::rofl::

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #183 Gepost op: 5-05-2024, 23:50:52 »
Ik begon al te vrezen door het absolute gebrek aan molacties vandaag van Charlotte dus:

Gelijk maar even door het  stof hier. Eerlijk gezegd was ik nog zekerder van Charlotte dan van Comfort vorig jaar, toen ik wel goed zat vanaf aflevering 1. Het kan verkeren. Haar emotie in de auto vorige week was dus echt. Ik kan het nog steeds niet plaatsen want ik schatte haar toch echt ondeugender in dan dat nobele 'wij tegen de mol' gedrag. Dit contrasteerde zo met het wel willen openen van de doos van Pandora dat ik dacht dat ik geacteerd was. Toch te mooi om waar te zijn dit jaar. Maar vorig jaar was dat acteren van Comfort eigenlijk ook te mooi waar te zijn.
Stom spel dit.  :-X  ;)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #184 Gepost op: 6-05-2024, 09:06:16 »
Arm vrouwke, dat naar aanleiding van haar emotionele reactie is uitgelachen en uitgemaakt voor naief als ze écht zo'n laag bod had uitgebracht als kandidaat. Ik volgde haar tactiek helemaal, ik dacht ook meteen 'chill, dus het hoeft niet zo veel te kosten als het alleen maar om de ranking gaat!'.

Ik vond haar in het begin een beetje irritant, maar ik vind het nu heel jammer dat ze eruit is. De finale is nu wel héél testosteron (;

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #185 Gepost op: 6-05-2024, 09:37:12 »
Wat een topkandidate ::bravo::

En ze kan nog altijd terugkomen hoor ;D ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #186 Gepost op: 6-05-2024, 09:47:22 »
LoLo
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #187 Gepost op: 6-05-2024, 14:04:03 »
Toch ook een beetje pech dat ze de situatie kreeg die het meest geloofwaardig was (in ieder geval op het eiland zelf) & dat ze de waarheid had. Ze had natuurlijk al laten zien goed te kunnen liegen. Alleen de waarheid liegen bleek haar wat minder goed af te gaan want het was heel obvious dat ze deed alsof ze aan het liegen was :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #188 Gepost op: 6-05-2024, 15:55:40 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #189 Gepost op: 6-05-2024, 15:57:55 »
Het einde van het Charlottisme...

Het nieuwe begin ;D

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #190 Gepost op: 6-05-2024, 16:07:12 »
LoLo
Teken dat Lo ook de foute mol in het vizier heeft?  >:D

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #191 Gepost op: 6-05-2024, 16:13:33 »
Teken dat Lo ook de foute mol in het vizier heeft?  >:D

Of dat ze wel de goede mol in het vizier had, net zoals de uiteindelijke finalisten, maar twee pasvragen minder had dan de rest.
I was blind but now I can see

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #192 Gepost op: 6-05-2024, 22:11:46 »
Jammer! Nooit verdacht als mol, maar wat een toffe vrouw. Had het haar gegund. ::bravo::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #193 Gepost op: 6-05-2024, 22:28:42 »
Helaas. De mol iemand laten zijn met als achternaam de Mol ga je geen tweede keer krijgen denk ik.

Door haar oprechte manier van verontwaardiging in de auto, het vrijwel snel gedecideerd aansturen op Coco zag ik geen reden om terug naar Charlotte als schot voor de boeg te gaan.

Ergens jammer dat ze haar afdaling van de vulkaan niet geloofwaardiger kon aandikken zodat ze ook pasvragen had. Ik moet café de mol nog kijken maar kreeg wel de indruk dat bij gebrek aan 2 pasvragen ze eruit lag. Ik had Charlotte in elk geval wel als finalist genoteerd en gegund.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #194 Gepost op: 6-05-2024, 23:18:27 »



Ergens jammer dat ze haar afdaling van de vulkaan niet geloofwaardiger kon aandikken zodat ze ook pasvragen had. Ik moet café de mol nog kijken maar kreeg wel de indruk dat bij gebrek aan 2 pasvragen ze eruit lag. Ik had Charlotte in elk geval wel als finalist genoteerd en gegund.
Toch was Charlotte voor deze test de enige persoon met eigenlijk al 1 pasvraag. De vraag: 'Is de Mol een man of vrouw' was namelijk voor haar natuurlijk een inkoppertje.  ;)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #195 Gepost op: 6-05-2024, 23:23:06 »
Dat klopt, maar ik vermoed dat alle heren sowieso ook al op heren zaten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #196 Gepost op: 7-05-2024, 08:57:10 »
Teken dat Lo ook de foute mol in het vizier heeft?  >:D
Zij was mijn enige tunnel dit seizoen, maar na afl. 3 heb je gezien dat ik echt afscheid moest nemen, toen ben ik naar Senne gegaan. Saai maar waar. Heb ook nog eens op Michael gestemd maar die heeft zowat nog meer anti-molacties dan LoLo  ::). Toch had ik een finale met hun leuk gevonden, Michael en LoLo als wensmollen, was prachtig geweest ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Charlotte
« Reactie #197 Gepost op: 12-05-2024, 21:43:18 »
Ze is het dan toch niet…

Het jaar dat toch een Charlotte een mol is, BE of NL, krijgt heel dit forum een vat van mij.