Waarom de groep haar verdacht weten we inderdaad niet. Maar ik weet wel waarom ík haar verdacht... Zij was mijn hoofdverdachte tot haar exit.
Dat was voornamelijk door de keuze van de verdubbelaarsbeheerder aan het eind van aflevering 1. Voor de Mol was het daar belangrijk dat in de eerste ronde een fout iemand werd weggestuurd. Lynn wist daar met 100% zekerheid dat Bernard een kans had op de rol van verdubbelaarsbeheerder (want Lynn had het volledige filmpje gezien en wist dat Bernards uitleg over wat hij gezien had dus niet klopte), maar ze ging er niet op in. Voor mij was dit dus Mollengedrag. Tot op heden vind ik het dus raar dat ze niet verder is ingegaan op Bernards foute verklaringen.
Daarnaast was er de pastabom in de Piaggio Ape's, waar me opviel hoe Lynn uit de BMW stapt en meteen naar Gilles kijkt en subtiel knikt. Het kwam over als "dank u, boodschap begrepen". Vanuit mijn tunnelvisie dacht ik dat ze hier door Gilles was gebrieft over waar de bom zat, namelijk doordat Gilles aan de rechterkant van de Ape's stond (ik zag daarin dus de tip naar de Mol en niet in het wijzen..).
Nu goed, ik zat er dus helemaal naast.