Auteur Topic: [Kandidaat] Marta 'Coco'  (gelezen 4954 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Marta 'Coco'
« Gepost op: 7-03-2024, 16:37:44 »


Bespreek hier alles over Martha 'Coco'
« Laatst bewerkt op: 18-03-2024, 18:24:00 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2024, 23:59:57 »
Coco deed op 27 maart mee aan een hardloopwedstrijd in Leuven: https://uitslagen.nl/uitslag?id=2022032799999&tl=nl&zk=Marta+Corbillo+Colom
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2024, 00:06:42 »
Dit zou Coco kunnen zijn: https://www.youtube.com/watch?v=y9nPw_pe2Eo

Acht jaar geleden 23 is toevallig precies 31 nu.


Bijschrift van de YouTube video:

6 dec 2015
This is how I celebrated my 23rd birthday in Norway with all my erasmus friends, doing it "my style" oc.

So you will have the chance to see me doing my speciality: STUPID THINGS, such as trying to carry some eggs without breaking them, dancing like a duck, making a magnificent dying whale scream, swimming in McDo, going to the market wearing a funny costume, looking for the keys I was used to lose, singing with my mouth full of cookies, running all over the city looking for someone to kiss and hug me and of course dancing LA MACARENA in the middle of the street!

I enjoyed that day a lot and I would like to share it with you! It could've never been possible without you guys!

I want to thank you for all the moments, adventures and laughs we shared together and all the memories that I will keep in my mind forever.

I really love you my erasmus family!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2024, 07:16:29 »
Het feit dat we haar volgens Gilles geregeld zullen horen vloeken geeft me de indruk dat ze er iig even in blijft.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2024, 13:43:29 »
Het feit dat we haar volgens Gilles geregeld zullen horen vloeken geeft me de indruk dat ze er iig even in blijft.
Het is een feit dat een koe meer schijt in een mum van tijd dan een vlieg in een eeuwigheid

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2024, 18:18:55 »
Ik las dat zij het programma nog maar sinds vorig seizoen kent en vervolgens alle online beschikbare seizoenen heeft bekeken. Misschien zouden ze hier helemaal geen rekening mee houden, maar vraag mij toch af of ze het zouden aandurven haar dan meteen de mol te maken?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2024, 21:05:36 »
Ik las dat zij het programma nog maar sinds vorig seizoen kent en vervolgens alle online beschikbare seizoenen heeft bekeken. Misschien zouden ze hier helemaal geen rekening mee houden, maar vraag mij toch af of ze het zouden aandurven haar dan meteen de mol te maken?

Kees Tol uit S13 van WIDM had nog nooit één aflevering gekeken en was echt een fantastische Mol! Dus dat zegt niks denk ik..
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2024, 10:20:36 »
Koko Flanel is een bekende Belgische film, geregisseerd door Erik van Looy. Ook een van de gezichten van Play 4, dezelfde zender als waarop de mol wordt uitgezonden. Geen toeval volgens mij.  ::vergroot::

Offline The hunter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2024, 10:54:59 »
Koko Flanel is een bekende Belgische film, geregisseerd door Erik van Looy. Ook een van de gezichten van Play 4, dezelfde zender als waarop de mol wordt uitgezonden. Geen toeval volgens mij.  ::vergroot::

Koko Flanel werd geregisseerd door Stijn Coninx...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2024, 13:12:54 »
Ik heb me rot gelachen om haar Spaanse scheldpartijen  ::rofl:: ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #10 Gepost op: 25-03-2024, 17:33:25 »
Leuke kandidaat , maar heeft nog weinig invloed op het spel of dat is wat de montage ons wil doen denken .

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #11 Gepost op: 25-03-2024, 22:42:57 »
Leuke kandidaat , maar heeft nog weinig invloed op het spel of dat is wat de montage ons wil doen denken .


Ze duwde toch de blauwe ton om die het goede antwoord was (kwallen)? En ze leek zelfs even tevreden te lachen, om vervolgens te doen alsof ze ervan schrok.

Zou een hele duidelijke mollenstreek zijn, maar ook de enige echte, stevige mollenstreek die je in deze opdracht kon uitvoeren.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #12 Gepost op: 25-03-2024, 22:44:43 »
Ja, misschien wel de duidelijkste (mogelijke) mollenstreek van de aflevering. (Een beetje zoals van de slackline afvallen vorig jaar. ;))

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #13 Gepost op: 25-03-2024, 23:25:51 »
Het is een feit dat een koe meer schijt in een mum van tijd dan een vlieg in een eeuwigheid
Coco de koe  ::rofl::

Leuke kandidaat. Brengt wat extra kleur in de groep.

Hoorde ik het nu goed dat ze nog maar 6 jaar in België woont?

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #14 Gepost op: 26-03-2024, 00:36:03 »
Coco is voorlopig mijn mol. Ze wordt niet opvallend verdacht in beeld gebracht, maar ze doet wel verdachte dingen (bijvoorbeeld het vat met het correcte antwoord omgooien). Ze past goed in het profiel van de mol van de afgelopen jaren (twintiger/dertiger met een sociaal beroep).

Ze komt ook op me over als een persoon die 'what you see is what you get' is. Dat zou erop kunnen wijzen dat ze gewoon een kandidaat is die een beetje een flapuit is, maar ik associeer die eigenschap ook met mollen als Lennart en Philippe, die hun ontwapenende karakter konden inzetten om onschuldig over te komen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2024, 15:44:36 »
Een ander opvallend moment van Coco (naast het omgooien van de juiste ton) was bij het spel om de verdubbelaars. Wanneer Lynn voorstelt dat iedereen zijn tijd noemt waarop hij afdrukte doet iedereen dit braaf, behalve Coco, die wil dit "niet tegen iedereen zeggen".

Er wordt verder niet op ingegaan dus echt opvallend in de aflevering zat het niet, maar misschien probeerde Coco zich hier verdacht te maken in de hoop dat zij eruit gestemd zou worden, wat de inzet zou halveren. (Verder horen we haar amper tijdens deze opdracht. Iets wat ook opvalt: zij en Stephanie worden hierdoor verdacht. Vervolgens uit Coco wel een verdenking richting Bernard - die inderdaad juist is - maar vervolgens wordt Bernard niet weggestemd dus doorslaggevend was deze verdenking van Coco hier niet, en wat ze echt stemde weten we natuurlijk niet.)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2024, 15:54:46 »
Ook weer een mooi voorbeeld van hoe je kandidaats kan spelen als mol, de manier zoals coco wel bernard noemt bij het stemmen van de verdubbelaars ,maar er totaal zelf geen kracht achter zet .

Je kan dan als mol zeggen” goh ik had het toch gezegd  “en je kandidaat zijn extra proberen te benadrukken .  Vergelijk dit eens met de verdenking naar stephanie die wordt geuit en de kracht die daarachter wordt gezet.

Het is beide op 1 vd drie kanshebbers en het zou dus beide eerder kandidaats zijn als mol, maar de intensiteit en de overtuigingskracht erachter maakt het voor mij toch anders

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2024, 16:00:38 »
Een ander opvallend moment van Coco (naast het omgooien van de juiste ton) was bij het spel om de verdubbelaars. Wanneer Lynn voorstelt dat iedereen zijn tijd noemt waarop hij afdrukte doet iedereen dit braaf, behalve Coco, die wil dit "niet tegen iedereen zeggen".

Er wordt verder niet op ingegaan dus echt opvallend in de aflevering zat het niet, maar misschien probeerde Coco zich hier verdacht te maken in de hoop dat zij eruit gestemd zou worden, wat de inzet zou halveren. (Verder horen we haar amper tijdens deze opdracht. Iets wat ook opvalt: zij en Stephanie worden hierdoor verdacht. Vervolgens uit Coco wel een verdenking richting Bernard - die inderdaad juist is - maar vervolgens wordt Bernard niet weggestemd dus doorslaggevend was deze verdenking van Coco hier niet, en wat ze echt stemde weten we natuurlijk niet.)
Dit viel mij ook op bij de tweede keer kijken. Ze is daardoor toch wat gestegen op mijn lijstje, waar ze eerst redelijk laag stond.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2024, 18:08:16 »
Rond 52:40 (GoPlay) een interessant momentje: Coco tijdens het eten met heel korte blikken naar Gillian, als die de lamp met de verdubbelaar heeft gepakt, maar nog niks heeft gezegd. Even daarvoor lijkt ze het uit haar ooghoeken al op te merken (interpretatie), maar kijkt ze niet.

De rest let dan niet op hem.

Vind ik heel verdacht. Als Gillian het daarna met de groep deelt is het Coco die nogal extra reageert.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #19 Gepost op: 28-03-2024, 18:47:07 »
Hmm potentieel interessant idd.
Al kan ik me voorstellen dat als je in je ooghoek iemand op ziet staan en op dat moment zelf niet heel diep in een gesprek zit je ook wel een beetje zijdelings zou kijken van 'wat gebeurt daar'. (Zou ik wel hebben, maar ik zou aan zo'n tafel ook alle gesprekken tegelijk volgen)