Auteur Topic: [Kandidaat] Marta 'Coco'  (gelezen 5015 keer)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #80 Gepost op: 17-04-2024, 00:21:46 »
In de extra beelden waar de mol de waarheid spreekt en de kandidaten liegen alsof ze de mol zijn zegt ze

“Als ik de mol ben zou ik me zeker hebben laten inhalen door Massemiliano”

Klinkt alsof ze Charlotte verdacht.

Maar als ze over zichzelf sprak als mol, dan klopt het ook. Ze werd zelf natuurlijk ook ingehaald.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #81 Gepost op: 17-04-2024, 00:33:34 »
Bij de test heeft ze het over Charlotte die de verdubbelaars was vergeten, ze dacht dat dit een oprechte fout was. Dus ik denk niet dat ze Charlotte verdacht.
Het moet iemand zijn die ze al vanaf aflevering 1 / 2 in het vizier had, want in afl. 2 ging ze naar eigen zeggen al op één persoon. Ze zal dus ook niet eerst op Philippe/Karolien gezeten hebben. Ik vermoed één van de kandidaten waar ze in het begin iets samen mee heeft gedaan en wat niet goed ging.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2024, 00:36:11 door Rinusoide »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #82 Gepost op: 17-04-2024, 08:30:53 »
Deed zij een opdracht met Senne? Heb dat even niet meer paraat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #83 Gepost op: 17-04-2024, 10:24:32 »
Deed zij een opdracht met Senne? Heb dat even niet meer paraat.
Marta zat in volgende groepen:
Aflevering 1
Openingsopdracht: in groep met Michaël, Karolien & Gillian
Dans opdracht: Samen met Bernard


Aflevering 2
Ijsjes: samen met Charlotte, Stéphanie, Senne & Michaël
Gevangenis Senne: samen met Lynn
Opdracht 3:  Samen met Bernard als laatste in de volgorde.

Aflevering 3
opdracht 1 : Duo met Bernard bij interventieploeg
Opdracht 2: Kiest Philippe om opdracht zwijgplicht uit te voeren
opdracht 3 : In de BMW met Lynn, Senne & Stéphanie

Aflevering 4
Mario Kart: Samen met Charlotte, Senne & Bernard
Pizza zonder Ananas: Met Michaël in de voorproeversrol

Meeste opdrachten dus samen gespeeld met Bernard (4) gevolgd door Michaël (3) en Senne (3).
Na aflevering 2 ( waar ze aangeeft all-in te zijn gegaan) dus individueel samengespeeld met Bernard en Lynn.


« Laatst bewerkt op: 17-04-2024, 10:28:43 door Deluxenite »

Online NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #84 Gepost op: 17-04-2024, 11:47:25 »
Gezien de tassenzoek-opdracht met Bernard samen behoorlijk mislukte lijkt me kans het grootst dat ze all-in op hem gegaan is. Zeker gezien hij in de eerste afleveringen nou niet bepaald betrouwbaar overkwam.

Online annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #85 Gepost op: 17-04-2024, 12:52:10 »
Ik denk ook dat Coco op Bernard tunnelde. Om de mafia opdracht en de dansopdracht.
Bij de dansopdracht (1.2) gooide Coco schijnbaar echt per ongeluk de twee kokers tegelijk om. Vervolgens ziet ze Bernard hetzelfde doen. Dat kan ze als mols hebben opgevat.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #86 Gepost op: 17-04-2024, 13:40:43 »
Marta zat in volgende groepen:


In aflevering 2 bij de ijsjes zat Marta niet bij Senne. Naast de kandidaten die je al genoemd hebt zat Karolien bij de ijsjes.  Senne zat bij de puzzelaars, de auto's. De dansopdracht zelf deed ze samen met Michaël. Michaël merkte nog op dat het jammer was van de blauwe ton. Bernard was ook bij deze opdracht evenals Philippe en Charlotte. Je telling klopt dus niet helemaal.

Het is wel opvallend dat ze meteen bij de eerste opdracht in aflevering 3 als eerste een duo met Bernard wilde vormen. Het leek er ook op dat ze hem aan het testen was. Grote kans dus dat ze Bernard verdacht.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #87 Gepost op: 17-04-2024, 15:44:11 »
In aflevering 1 zei ze dat dat Bernard boos was omdat hij niet in de olijvengroep terecht kwam, dat zij ook dacht dat daar het geld viel te rapen.

In aflevering 2 zei Coco dat Karolien slechte instructies gaf (ijsjes, pac man spel) en dat ze blij was voor Senne en Michaël (pandora), maar dat zij de pasvragen niet nodig heeft. Op 1 iemand ingezet.

In aflevering 3 dat Charlotte goed kan liegen (Ape's) en dat Bernard een straatje te veel naar rechts heeft gepakt (interventie team)

In aflevering 4 zegt ze dat de mol heel goed is en veel durft na het karten en dat ze heel fier zou zijn mocht Charlotte de mol zijn, dat ze dat heel goed doet, maar dat ze ook denkt dat ze per ongeluk de verdubbelaars vergat. Ze zou dat zelf ook kunnen voor hebben.

Alles wijst naar Bernard, maar ik denk dat mocht ze deze eliminatie overleefd hebben ze voor Charlotte zou gaan.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #88 Gepost op: 17-04-2024, 18:50:39 »
In aflevering 2 bij de ijsjes zat Marta niet bij Senne. Naast de kandidaten die je al genoemd hebt zat Karolien bij de ijsjes.  Senne zat bij de puzzelaars, de auto's. De dansopdracht zelf deed ze samen met Michaël. Michaël merkte nog op dat het jammer was van de blauwe ton. Bernard was ook bij deze opdracht evenals Philippe en Charlotte. Je telling klopt dus niet helemaal.

Het is wel opvallend dat ze meteen bij de eerste opdracht in aflevering 3 als eerste een duo met Bernard wilde vormen. Het leek er ook op dat ze hem aan het testen was. Grote kans dus dat ze Bernard verdacht.
Je hebt gelijk. Was een uit het hoofd opgesomde volgorde. Blijkbaar wel wat mis dus ::oink::


Neemt niet weg dat ik ook denk dat ze op Bernard zat.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #89 Gepost op: 18-04-2024, 16:13:51 »
Café de mol zal wel gevoelig hebben gelegen. Ritchies Cola in plaats van Coco Cola...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #90 Gepost op: 23-04-2024, 16:28:12 »
Ik heb Coco wel gemist hoor afgelopen aflevering :(. Ze zorgde toch wel voor een beetje extra kleur in de afleveringen met haar gevoel voor "drama"
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marta 'Coco'
« Reactie #91 Gepost op: 23-04-2024, 16:46:04 »
Ja, ze wordt gemist. De extra beelden van afl. 4 vond ik heel leuk.