Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 8642 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #80 Gepost op: 18-04-2024, 08:17:50 »

Pech voor haar want Lynn volgt haar en dan komt Charlotte af dat ze hun handen moeten op steken voor CoCo, dus dan is het helemaal voorbij en moet Stéphanie volgen.


Het was Stéphanie die de handen uiteindelijk wilde opsteken. Charlotte steekt haar hand pas als derde op.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #81 Gepost op: 18-04-2024, 10:46:18 »
Stephanie staat bij mij al even vanboven. Echter twijfel ik sinds gisteren, omdat ik iets bedacht en het is dezelfde reden als bij Charlotte bij de Ape

Waarom zou je als mol als eerste de verdubbeling willen, ik zie geen voordeel die je kan hebben.

Ik zie eerder nadelen: waarom zou je je willen uiten als goede leugenaar om ze te bemachtigen? Als slechte leugenaar lever je geld op.

Dan kun je toch beter als Senne doen (fout beantwoorden Gillian) of Charlotte (zeggen dat je snel drukt, als je het niet bent).

Nu twijfel ik weer meer aan haar
klaar voor de strijd

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #82 Gepost op: 18-04-2024, 11:15:38 »
Stephanie staat bij mij al even vanboven. Echter twijfel ik sinds gisteren, omdat ik iets bedacht en het is dezelfde reden als bij Charlotte bij de Ape

Waarom zou je als mol als eerste de verdubbeling willen, ik zie geen voordeel die je kan hebben.

Ik zie eerder nadelen: waarom zou je je willen uiten als goede leugenaar om ze te bemachtigen? Als slechte leugenaar lever je geld op.

Dan kun je toch beter als Senne doen (fout beantwoorden Gillian) of Charlotte (zeggen dat je snel drukt, als je het niet bent).

Nu twijfel ik weer meer aan haar

De kandidaten wisten door de eerste opdracht van elkaar wie de Mol wel/niet wilden zijn, van iemand die dat wel graag wil kan je ervan uitgaan dat die goed kan liegen.

Voor de Mol is het het meest interessant om die verdubbelaars het spel uit te krijgen. Dat lukt niet als je ze als Mol zelf hebt. In aflevering 1 konden ze er sowieso nog niet uit, aangezien de beheerder een vrijstelling kreeg. Dan kun je ze proberen zelf te krijgen als Mol.
Daarnaast zat in aflevering 2 een opdracht van potentieel €10.000, daar wil je de verdubbelaar het liefste niet hebben. De Mol had ze daar ingezet bij de ijsjes waar in ieder geval iets verdiend zou worden, maar niet super veel.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #83 Gepost op: 18-04-2024, 11:21:49 »
Ik weet niet of je een verdubbelaar terug mag geven aan iemand die hem al eens eerder heeft gehad, maar anders zou de eerste ronde het meest gunstig zijn voor een mol. Als je als mol namelijk op een ander moment de verdubbelaars krijgt, betekent dat dat je ze een aflevering extra in het spel houdt. Alleen de eerste houder van de verdubbelaars kon toch niet afvallen.

Daarnaast kun je je afvragen hoeveel verschil het maakt wie de verdubbelaars precies inzet. Als mol kun je het ook niet per se fout doen: of je zet de verdubbelaar in bij de ijsjes of de doos van Pandora, waarbij de kans dat het maximale bedrag verdiend wordt erg klein is. Of je zet hem in bij de bevrijding van Senne: iedereen zal dat een begrijpelijke keuze vinden, dus als de opdracht mislukt ben je niet per se verdacht. Als de opdracht per ongeluk slaagt - waar je dan natuurlijk je best voor doet om dat te voorkomen - ben je gelijk heel onverdacht binnen de groep. Wel een dure grap, maar een sabotage kan nou eenmaal ook mislukken.
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #84 Gepost op: 18-04-2024, 14:10:32 »
In de extra beelden doen ze een interviewtje met alle kandidaten om te vertellen hoe ze zich voelen en wat ze zouden doen als ze de mol zouden zijn.

Er wordt gezegd dat dit interviewtje vlak voor de eliminatie is.

Als dit na de hack opname is en de mol heeft hier al in hoody/masker gezeten vind ik t minstens opvallend dat t haar van Stephanie zo nattig is wat ze normaal nooit heeft

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #85 Gepost op: 18-04-2024, 15:32:47 »
De letterlijke tekst is 'vlak voor de gehackte eliminatie', dat is raar want het was de test die gehackt werd. Of zouden ze dat bedoelen?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #86 Gepost op: 18-04-2024, 15:48:34 »
Volgens mij is dit voor de test opgenomen, want sommige kandidaten hebben daar andere kleding aan. Daarnaast was het bij de eliminatie donker, hier was het nog licht.
Wel zag ik deze theorie voorbij komen, maar ik kan het niet helemaal rijmen met de momenten waarop al die dingen zijn opgenomen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #87 Gepost op: 18-04-2024, 16:14:31 »
Als dit na de hack opname is en de mol heeft hier al in hoody/masker gezeten vind ik t minstens opvallend dat t haar van Stephanie zo nattig is wat ze normaal nooit heeft

Rian had in Nederland dit seizoen ook beelden na haar douchebeurt.

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #88 Gepost op: 19-04-2024, 12:38:32 »
In de extra beelden doen ze een interviewtje met alle kandidaten om te vertellen hoe ze zich voelen en wat ze zouden doen als ze de mol zouden zijn.

Er wordt gezegd dat dit interviewtje vlak voor de eliminatie is.

Als dit na de hack opname is en de mol heeft hier al in hoody/masker gezeten vind ik t minstens opvallend dat t haar van Stephanie zo nattig is wat ze normaal nooit heeft
In "behind the scenes", waar dit beeld van komt, zie je dat de kandidaten aan het zwembad aan het studeren zijn voor hun test. Het is dus nog voor de test.
Vandaar het halfnatte haar, ze heeft waarschijnlijk net ervoor nog gezwommen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #89 Gepost op: 20-04-2024, 00:02:45 »
Na het duiken wil Charlotte als eerste drukken en Stéfanie als tweede.
Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
deed precies hetzelfde bij de begraven Yens en Manu; Toon als eerste die wil doorgaan en de mol als tweede, maar wel vrij vlot achter elkaar ook.
Had gehoopt dat het dit jaar de mol was die durfde te wachten, maar nee.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #90 Gepost op: 20-04-2024, 00:14:18 »
Hoezo? Bernard was toch jouw in graniet gebeitelde Mol?   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #91 Gepost op: 21-04-2024, 21:37:27 »
Zei Stéphanie nou tegen haar moeder dat haar mol een “zij” is?

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #92 Gepost op: 21-04-2024, 21:38:47 »
Zei Stéphanie nou tegen haar moeder dat haar mol een “zij” is?

Ja, dat hoorde ik ook. Kwam Charlotte toen niet meteen in beeld?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #93 Gepost op: 21-04-2024, 21:39:49 »
Zei Stéphanie nou tegen haar moeder dat haar mol een “zij” is?
Ja volgens mij was zij dat (tegen haar zus trouwens :P ) over haar verdachte. Maar veel opmerkelijker was het moment dat zij de vraag kreeg of ze de mol is en begint over de tattoo. Zullen we haar nu StephaSi noemen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #94 Gepost op: 21-04-2024, 21:41:26 »
tegen haar zus trouwens :P

 ::rofl::
Nou idd.. what’s her secret?  :o

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #95 Gepost op: 21-04-2024, 21:42:41 »
::rofl::
Nou idd.. what’s her secret?  :o

Het was echt haar zus  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #96 Gepost op: 21-04-2024, 21:43:57 »
Het was echt haar zus  ::rofl::

Oh serieus??
Haha dat heb ik echt gemist! Dacht al .. hoe oud was die dan toen ze haar kreeg 🤣🤣

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #97 Gepost op: 21-04-2024, 21:44:37 »
Ja volgens mij was zij dat (tegen haar zus trouwens :P ) over haar verdachte. Maar veel opmerkelijker was het moment dat zij de vraag kreeg of ze de mol is en begint over de tattoo. Zullen we haar nu StephaSi noemen?

Deed me denken aan Elisabet. Zij zei ook doodleuk tegen haar bezoeker (haar man) dat zij de Mol was. En dan een soort bevrijdende lach er achteraan die ik nu ook bij Stéphanie meende te zien.

Maar ja, de makers zijn ook niet gek. Die weten ook wel dat ze dit eerder zo bij Elisabet hebben laten zien. Grote kans dat ze ons nu weer een stap voor zijn.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #98 Gepost op: 21-04-2024, 21:44:44 »
Weer heel wat molpunten voor Stéphanie deze aflevering. Steeds Bernard het (foute) antwoord laten geven en er vervolgens snel in meegaan. Bij de laatste vraag nog een 4e saus vinden die fout is. De inzet verlagen met 500. Bij de derde proef kun je niet veel betekenen, want je bent afhankelijk van wat je moeder/zus kiest. Wel heb je invloed op de hoeveelheid geld, Stéphanie & haar zus halen maar 1x extra inzet binnen.

Bij de tweede proef niets verdachts, maar soit. Geen verdubbelaar en misschien is het voor de Mol ook wel fijn om gewoon even je eigen familie te kunnen spreken.

Het Si-momentje vond ik eerst wel wat te opvallend, maar de aflevering focuste uiteindelijk op Senne waarbij de eerst de opdracht fout gaat en hij vervolgens de verdubbelaar aan de afvaller geeft.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #99 Gepost op: 21-04-2024, 21:49:48 »
Het ‘si’ grapje had ze ook al in een backstage video gemaakt. Misschien als mol n beetje veel van t goede.
Sowieso vond ik haar deze aflevering eigenlijk (vergeleken met de 2 mannen) niet heel Mols