Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 9045 keer)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #120 Gepost op: 26-04-2024, 15:58:20 »
Ik zie dat Stephanie verdacht wordt, maar ik krijg helemaal geen molgevoel bij haar. Bijvoorbeeld hoe ze reageert tegen Philippe na het tekenen van zijn adelaar-duif. Leek me erg vijandig en fanatiek. Een mol zou dat denk ik heel anders doen. Lekker erom lachen ipv de boel zo op scherp te zetten. Ik zie haar vaker wat bozig reageren, het conflict niet uit de weg gaan zeg maar, wat ik niet ken van een Vlaamse mol.

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #121 Gepost op: 26-04-2024, 18:30:30 »
Ik zie dat Stephanie verdacht wordt, maar ik krijg helemaal geen molgevoel bij haar. Bijvoorbeeld hoe ze reageert tegen Philippe na het tekenen van zijn adelaar-duif. Leek me erg vijandig en fanatiek. Een mol zou dat denk ik heel anders doen. Lekker erom lachen ipv de boel zo op scherp te zetten. Ik zie haar vaker wat bozig reageren, het conflict niet uit de weg gaan zeg maar, wat ik niet ken van een Vlaamse mol.


Ja idem dito hier, ik zat eerst in de Stephanie tunnel maar ik denk toch dat ze het niet is. Het was vooral gebaseerd op dat ze bij de eerste opdracht in het groepje zat dat op de rode knop drukte. En ik vond dat ze door de productie op de achtergrond werd gehouden. Maar ondertussen zie ik ook genoeg kandidatengedrag.

Charlotte wordt door veel mensen uitgesloten op basis van dat ze erg aanstuurde op Coco waardoor er geen 1000 euro uit de pot ging.

Maar Coco zat in een eerdere aflevering op Charlotte. Wellicht had ze deze keer de test op iemand anders ingevuld. Als ze dan niet naar huis zou gaan, dan zou ze weten dat die person(en) dus waarschijnlijk niet de mol zijn. Het zou wel eens kunnen dat ze daardoor weer Charlotte op het spoor komt, en dat Charlotte dat wilde voorkomen en er daarom op aanstuurde dat zij moest afvallen.

Ik vond ook dat Charlotte erg de regie in handen nam, alsof ze met voorkennis handelde. Idem dito bij die opdracht met de Ape's. Keihard liegen waardoor er ook geld uit de pot ging. En om nog maar niet te beginnen over die verdubbelaars die ze "vergeten" was. Daarnaast was haar groepje door haar goede antwoord als eerste vrij in de eerste opdracht met de boot. Vervolgens stuurde ze erg aan om op de rode knop te drukken. Ik heb nog een heel lijstje but you get the point  ::vergroot::

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #122 Gepost op: 26-04-2024, 19:31:05 »
Ik vond ook dat Charlotte erg de regie in handen nam, alsof ze met voorkennis handelde. Idem dito bij die opdracht met de Ape's. Keihard liegen waardoor er ook geld uit de pot ging.

Deze opdracht was voor mij juist een enorme rode vlag dat de Mol in de BMW zat, omdat Charlotte en Philippe het daar helemaal niet zo goed deden. Philippe verspreekt zich meteen door te zeggen dat zij begonnen waren met spaghetti (waardoor je kunt deduceren dat het laatste goede antwoord door het andere duo is gegeven) en Charlotte verspreekt zich door eerst te zeggen dat het andere duo het foute antwoord panzani gaf, en even later dat ze het foute antwoord spirelli gaven. Beide werden niet opgepikt door de 4 personen in de BMW.

Verder raakt het argument van Charlotte ''Die mannen doen geen boodschappen en koken niet'' echt kant noch wal, want beide duo's hebben toch om en om minstens 7 goede antwoorden gegeven. Maar toch gaat Stéphanie er direct in mee en stuurt vervolgens heel erg aan op de foute Apé. Precies dat deed ze ook op de boot, direct meegaan in het idee van Charlotte om af te drukken en €6000 buitenspel te zetten. Ontzettend mols gedrag imo.

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #123 Gepost op: 26-04-2024, 19:49:59 »
Deze opdracht was voor mij juist een enorme rode vlag dat de Mol in de BMW zat, omdat Charlotte en Philippe het daar helemaal niet zo goed deden. Philippe verspreekt zich meteen door te zeggen dat zij begonnen waren met spaghetti (waardoor je kunt deduceren dat het laatste goede antwoord door het andere duo is gegeven) en Charlotte verspreekt zich door eerst te zeggen dat het andere duo het foute antwoord panzani gaf, en even later dat ze het foute antwoord spirelli gaven. Beide werden niet opgepikt door de 4 personen in de BMW.

Verder raakt het argument van Charlotte ''Die mannen doen geen boodschappen en koken niet'' echt kant noch wal, want beide duo's hebben toch om en om minstens 7 goede antwoorden gegeven. Maar toch gaat Stéphanie er direct in mee en stuurt vervolgens heel erg aan op de foute Apé. Precies dat deed ze ook op de boot, direct meegaan in het idee van Charlotte om af te drukken en €6000 buitenspel te zetten. Ontzettend mols gedrag imo.

Dat is zeker ook een manier om het te bekijken. Maar ik moest er ook aan denken omdat het Coco opviel (ze noemde het in de biecht van die aflevering), dat ze het opvallend vond hoe fel en goed Charlotte kon liegen. Dus ik zag daar wel een parellel in met de opdracht waar bij ze moesten achterhalen wie de laagste testscore hadden.

Ik heb bij Stephanie steeds meer gemixte signalen, bijvoorbeeld in de afgelopen aflevering koos ze de pasvraag en niet het uitje naar Amsterdam. En in de eerste opdracht gaf ze goede antwoorden en was ze verder ook niet echt mols mijn inziens. Dus vandaar.. maarja iedereen ziet het weer net iets anders natuurlijk.

Wat betreft "Verder raakt het argument van Charlotte 'Die mannen doen geen boodschappen en koken niet' echt kant noch wal", onderschat je misschien niet hoeveel men puur op gevoel af gaat? De ratio leek ver te zoeken bij die opdracht.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #124 Gepost op: 26-04-2024, 20:08:29 »
Ik zie dat Stephanie verdacht wordt, maar ik krijg helemaal geen molgevoel bij haar. Bijvoorbeeld hoe ze reageert tegen Philippe na het tekenen van zijn adelaar-duif. Leek me erg vijandig en fanatiek. Een mol zou dat denk ik heel anders doen. Lekker erom lachen ipv de boel zo op scherp te zetten. Ik zie haar vaker wat bozig reageren, het conflict niet uit de weg gaan zeg maar, wat ik niet ken van een Vlaamse mol.

Bij de eliminatie van aflevering 4 horen we Lynn zeggen "Nadat Philippe is weggevallen ... hij was echt mijn hoofdverdachte. Ik denk voor velen.". De duif van Philippe was dus een buitenkans om de groep (nog meer) op hem te krijgen, consistent in haar rol blijvend van fanatieke kandidate. Een ideale bliksemafleider, jammer voor haar dat hij wegviel.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2024, 20:11:08 door Molekule »

Offline marivwae

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #125 Gepost op: 26-04-2024, 21:36:42 »
en Charlotte verspreekt zich door eerst te zeggen dat het andere duo het foute antwoord panzani gaf, en even later dat ze het foute antwoord spirelli gaven. Beide werden niet opgepikt door de 4 personen in de BMW.


Charlotte verspreekt haar helemaal niet. Panzani is idd een merk. Spirelli is geen merk, maar wel degelijk een pastasoort. Bernard zei wel tegen Michaël dat dit een merk was, maar dat is niet zo.
Charlotte zei over de spirelli: de jongens noemde de gemakkelijke pastasoorten: penne, spirelli,…

Nergens zei ze dat Spirelli een merk was, dus ze sprak zich niet tegen.
I was blind but now I can see

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #126 Gepost op: 27-04-2024, 14:24:40 »
Het feit dat de discussie zo loopt, doet mij vermoeden dat er nog wat gebabbelt is in afwachting van de BMW. Dat team Bernard Spirelli een merk vond en dat tegen Charlotte hebben gezegd en dat ze aan Panzani dachten, of Philippe deed dat. Maar Charlotte weet dan weer niet dat spirelli een andere naam is voor fusilli. Er is onkunde geëtaleerd in hun kennis van pastasoorten en dat maakt de Ape rijders kandidaats.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #127 Gepost op: 27-04-2024, 15:02:37 »
De reactie van Stephanie bij de executie van Lynn viel me op. Of ze acteert echt heel erg goed, of ze is gewoonweg niet de mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #128 Gepost op: 27-04-2024, 21:08:19 »
Tegen haar zus zei ze dat ze Charlotte verdacht, maar eerder in het spel verdacht ze al Coco en Lynn. Die zijn nu allebei naar huis, dus of de verbazing is echt of: gefaked, dat moest dan wel, want haar beide ‘verdachten’ zijn eruit, dat verplicht tot een toneelspelletje.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #129 Gepost op: 27-04-2024, 21:45:13 »
De reactie van Stephanie bij de executie van Lynn viel me op. Of ze acteert echt heel erg goed, of ze is gewoonweg niet de mol.
Stephanie heeft in ieder geval een goede band met Lynn, te zien aan de omhelzing die ze elkaar geven in aflevering 3 wanneer ze in het zwembad horen dat ze met het thuisfront gaan bellen.
In achter de schermen van aflevering 4 zegt Lynn dat de mol maar 1 booster heeft gepakt, het moet niet te opvallend zijn. In achter de schermen van aflevering 5 zegt Lynn dat ze een paar dagen geleden met de mol een gesprek had en dat ze toen waarschijnlijk goed zat, maar de mol haar op andere gedachten heeft gebracht. Dan zou het zomaar kunnen dat Stephanie zich schuldig voelt, een goede relatie hebben met Lynn en haar toch bedonderen omdat dat als mol moet.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #130 Gepost op: 27-04-2024, 22:42:07 »
Tegen haar zus zei ze dat ze Charlotte verdacht, maar eerder in het spel verdacht ze al Coco en Lynn. Die zijn nu allebei naar huis, dus of de verbazing is echt of: gefaked, dat moest dan wel, want haar beide ‘verdachten’ zijn eruit, dat verplicht tot een toneelspelletje.
Dat heeft ze toch nooit gezegd. Ze zei tegen haar zus dat ze 'haar' verdenkt. Dat kan zowel op Lynn als Charlotte slaan, aangezien Stéphanie en haar zus aan het uiteinde van de groep zaten.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #131 Gepost op: 28-04-2024, 13:08:10 »
Dat klopt, Charlotte kwam in beeld, maar werd niet genoemd.

In afl. 2 ook eerst Stéphanie op Coco en Lynn, Lynn in beeld en daarna Charlotte an het woord terwijl Lynn in beeld is.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2024, 15:08:37 door foxhunter »

Offline BeaVer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #132 Gepost op: 28-04-2024, 17:25:37 »
Dat heeft ze toch nooit gezegd. Ze zei tegen haar zus dat ze 'haar' verdenkt. Dat kan zowel op Lynn als Charlotte slaan, aangezien Stéphanie en haar zus aan het uiteinde van de groep zaten.
Of op haarzelf ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #133 Gepost op: 28-04-2024, 21:12:41 »
Boem!

Leuk mens en kandidaat maar dit gaat het iets makkelijker maken voor velen denk  :)

Online Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #134 Gepost op: 28-04-2024, 21:16:13 »
Dan doen ze het maar zonder mol!  ;D

Toch maar alles weer heroverwegen dan  :o
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline thomas92

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #135 Gepost op: 28-04-2024, 21:18:53 »
Ze had gewoon teveel kandidatenacties op een gegeven moment  ::jaja:: Maar dat ze haar molboekje opofferde, dat vond ik wel verdacht. Kan me ook voorstellen dat de mol liever z'n boekje niet opent. Maar goed.. dat was dus ook een kandidatenactie blijkbaar.

Online Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #136 Gepost op: 28-04-2024, 21:21:39 »
Ik begon haar voor het eerst te verdenken vanavond, maar gelukkig hoef ik me daar nu niet meer mee bezig te houden. Ze houdt dus ook gewoon van gesneden spaghetti  ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #137 Gepost op: 28-04-2024, 21:27:45 »
Snik, Stéphanie.. ::oink:: :\'( ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #138 Gepost op: 28-04-2024, 21:32:42 »
Ik ben echt serieus even in shock. :o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #139 Gepost op: 28-04-2024, 21:45:21 »
Ik heb haar werkelijk nooit verdacht. Leuk mens, maar echt geen Mol-potentie.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!